Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Jsou to teoretická část a praktická část, přičemž součástí praktické části je i projekt. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se zpracovávané problematiky. Na úvod jsou vymezeny základní pojmy ? strategie, strategické myšlení, plánování a řízení. Poté následu-je rozbor analýz, služeb a marketingového mixu.
V praktické části diplomová práce začíná představením penzionu Relax. Dále jsou zde provedeny jednotlivé analýzy penzionu ? SWOT, PEST, Porterův model, analýza konku-rence a odvětví. Poslední částí diplomové práce je již samostatný návrh projektu. Tento projekt je poté podroben rizikové a nákladové analýze. Na závěr je uveden časový harmo-nogram celého projektu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is divided into two main parts. It is part of theoretical and practical part, whereas the practical part is also including a project. The theoretical part, based on the cho-sen literature, summarizes informations and findings concerning processing problems. The basic concepts as ? strategy, strategic thinking, planning and management are defined in the introductory part. Then the study of analyses, services and marketing mixture follows.
The practical part starts with the introduction of pension Relax. There are also performed single analyses of pension ? SWOT, PEST, Porter's model, competition analysis and line of business analysis. The last part of the diploma thesis creates a separate proposal of the pro-ject. This project is a subject of risk and cost analyses. The time schedule of the project is also described in the end.
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Jsou to teoretická část a praktická část, přičemž součástí praktické části je i projekt. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se zpracovávané problematiky. Na úvod jsou vymezeny základní pojmy ? strategie, strategické myšlení, plánování a řízení. Poté následu-je rozbor analýz, služeb a marketingového mixu.
V praktické části diplomová práce začíná představením penzionu Relax. Dále jsou zde provedeny jednotlivé analýzy penzionu ? SWOT, PEST, Porterův model, analýza konku-rence a odvětví. Poslední částí diplomové práce je již samostatný návrh projektu. Tento projekt je poté podroben rizikové a nákladové analýze. Na závěr je uveden časový harmo-nogram celého projektu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is divided into two main parts. It is part of theoretical and practical part, whereas the practical part is also including a project. The theoretical part, based on the cho-sen literature, summarizes informations and findings concerning processing problems. The basic concepts as ? strategy, strategic thinking, planning and management are defined in the introductory part. Then the study of analyses, services and marketing mixture follows.
The practical part starts with the introduction of pension Relax. There are also performed single analyses of pension ? SWOT, PEST, Porter's model, competition analysis and line of business analysis. The last part of the diploma thesis creates a separate proposal of the pro-ject. This project is a subject of risk and cost analyses. The time schedule of the project is also described in the end.
Zpracujte teoretická východiska využitelná pro projekt strategického rozvoje penzionu Relax.
II. Praktická část
Charakterizujte penzion Relax a proveďte analýzu jeho současného stavu.
Vypracujte projekt strategického rozvoje daného penzionu.
Zhodnoťte rizika a náklady spojené s realizací tohoto projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska využitelná pro projekt strategického rozvoje penzionu Relax.
II. Praktická část
Charakterizujte penzion Relax a proveďte analýzu jeho současného stavu.
Vypracujte projekt strategického rozvoje daného penzionu.
Zhodnoťte rizika a náklady spojené s realizací tohoto projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing : teorie pro praxi. 1. vyd. Praha : C.H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing managament. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing : teorie pro praxi. 1. vyd. Praha : C.H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing managament. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 57
Počet bodů od oponenta práce: 57
Otázky od vedoucího práce:
1. Charakterizujte hlavní konkurenty v lokalitě sídla penzionu Relax včetně jejich předností a nedostatků.Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Jak dáte vědět zahraničním klientům o zlepšení aktivit penzionu Relax? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1. Jak si může návštěvník penzionu ověřit, zda ubytovací zařízení skutečně disponuje uvedeným počtem "hvězdiček"? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Jaká je pravděpodobnost vstupu nových konkurentů? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
3. Jak Vaše návrhy ovlivní konkurenční schopnost penzionu Relax mezi ostatními ubytovacími zařízeními v jeho okolí? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky komise
Ph.D. Staňková: Co je to SWOT analýza? Vysvětlete strukturu nákladů jenž je uvedena v práci. Hodnocení: uspokojivě odpovězeno.