Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení
prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with using the tools of marketing communication to increase the sales of cars in the company XY. The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to elaborate the base theoretical knowledge and on the basis of this knowledge describe theoretical conclusions for elaborating the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current situation of the marketing communication used in the company and then to formulate the possible improvement of this system. The analysis also includes quantitative research. The results are implemented into the project which is focused on effective utilization of the marketing communication in the company XY. Part of the
project is its economic, risk analysis and the benefits connected with its realization.
Klíčová slova
marketingová komunikace, prodej vozidel, reklama, image, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, sale of cars, advertising, image, marketing research
Rozsah průvodní práce
107 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení
prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with using the tools of marketing communication to increase the sales of cars in the company XY. The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to elaborate the base theoretical knowledge and on the basis of this knowledge describe theoretical conclusions for elaborating the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current situation of the marketing communication used in the company and then to formulate the possible improvement of this system. The analysis also includes quantitative research. The results are implemented into the project which is focused on effective utilization of the marketing communication in the company XY. Part of the
project is its economic, risk analysis and the benefits connected with its realization.
Klíčová slova
marketingová komunikace, prodej vozidel, reklama, image, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, sale of cars, advertising, image, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte oblasti možného zlepšení tohoto systému.
Zpracujte projekt efektivního využití marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaného projektu, rizika a přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte oblasti možného zlepšení tohoto systému.
Zpracujte projekt efektivního využití marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost navrhovaného projektu, rizika a přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER , P.; KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER , P.; KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí:
Body: 46
Otázky:
1. Jak diplomatka uvedla, jednou ze slabých stránek společnosti XY jsou dlouhé dodací lhůty. Plánuje management společnosti XY tuto slabou stránku eliminovat? (zodpovězeno zcela)
2. V projektu diplomatka navrhuje vytvoření reklamy a volbu klíčových slov prostřednictvím principu Google AdWords. Jaká klíčová slova navrhuje, aby byl tento návrh efektivní? (zodpovězeno uspokojivě)
3. V jaké fázi je nyní realizace projektu ve společnosti XY? (nepoložena )
Oponent:
Body: 45
Otázky:
1. Jaké další příležitosti a hrozby jsou podstatné pro Vámi analyzovanou firmu XY? (nepoložena)
2. V rámci H3 máte uvedeno, že alespoň 1/10 respondentů se setkala v autosalonu s kvalifikovaným a profesionálním přístupem? Myslíte, že 1/10 je dostatečný podíl respondentů (viz. výsledky analýzy)? (zodpovězeno zcela)
3. Konzultovala jste projekt s firmou? Bude Váš projekt realizován? (nepoložena)
doc. Ing. Vratislav Kozák, CSc.
Zaregistruje někdo kampaň v rádiu?
(zodpovězeno uspokojivě)
Otázky k SWOT analýze.
(zodpovězeno uspokojivě)