Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu inovace image zejména v oblasti firemní-ho designu, interní komunikace, firemní kultury a společenské odpovědnosti firmy.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as being viewed and perceived by the company customers. The detected weak points have served as the starting point for the development of the corporate image innovation project, especially in the sphere of the corporate design, internal communication, corporate culture, and social responsibility of the company.
Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu inovace image zejména v oblasti firemní-ho designu, interní komunikace, firemní kultury a společenské odpovědnosti firmy.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as being viewed and perceived by the company customers. The detected weak points have served as the starting point for the development of the corporate image innovation project, especially in the sphere of the corporate design, internal communication, corporate culture, and social responsibility of the company.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují image a firemní identitu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu image společnosti OLMAN spol. s r. o.
Zpracujte projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují image a firemní identitu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu image společnosti OLMAN spol. s r. o.
Zpracujte projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] ČIHOVSKÁ, Viera; LIPIANSKÁ, Júlia; HANULÁKOVÁ, Eva. Firemný imidž. 1. vyd. Bratislava: Eurounion, 2001. 136 s. ISBN 80-88984-24-6.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] PAVLŮ, Dušan, et al. Marketingová komunikace a image. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] ČIHOVSKÁ, Viera; LIPIANSKÁ, Júlia; HANULÁKOVÁ, Eva. Firemný imidž. 1. vyd. Bratislava: Eurounion, 2001. 136 s. ISBN 80-88984-24-6.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] PAVLŮ, Dušan, et al. Marketingová komunikace a image. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Ing. Josef Kacr, CSc. , hodnocení 49 bodů
Otázky:
1)Objasněte vztah image firmy a firemní kultury.- zodpovězeno zcela
2)V návrhu opatření směřujícíh k posílení image firmy uvídíte mimo jiné zpracování etického kodexu včetně poměrně podrobného vymezení jeho obsahové struktury. Byl tento dokument ve firmě již zpracován v konečné obsahové a formální úpravě? Podle harmonogramu na str. 105 se to mělo stát v období 1. 5. až 5. 5. 2011- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. František Julínek, hodnocení 55 bodů
Otázky:
1)Co podle Vás očekává majitel/management společnosti od změny image?- zodpovězeno zcela
2)Myslíte si, že vložené investice ve výši cca 200 000,00Kč se firmě vrátí a jak?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Co představují inovace?- zodpovězeno zcela
Vysvětlete systém změny přístupu k image- zdopovězeno uspokojivě
Jaký má účel etický kodex a co obsahuje?- zodpovězeno zcela
Co představuje image?- zodpovězeno uspokojivě