Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the proposal of marketing communication project of PVC floor for Fatra, a. s. The thesis is divided into theoretical and practical part, when theoreti-cal part summarizes knowledge of marketing communication and B2B market. In practical part is introducing of the company and is analysed marketing environment by PESTE ana-lysis and Porter?s model. In practical part is also evaluation of company?s current marke-ting communication. Based on results of analyses is proposed project of marketing com-munication plan, which deals with costs, time and risks analyses.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, B2B trh, PESTE analýza, Porterův model, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing communication tools, B2B market, PESTE analysis, Porter?s model, SWOT analysis, project of marketing communication.
Rozsah průvodní práce
106 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingového komunikačního plánu pro PVC podlahové krytiny společnosti Fatra, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy jsou v teoretické části zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a B2B prostředí. V praktické části je představena společnost Fatra a je zde analyzováno prostředí společnosti pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu. V praktické části je také zhodnocení současného stavu marketingové komunikace společnosti. Na zá-kladě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace, který je po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the proposal of marketing communication project of PVC floor for Fatra, a. s. The thesis is divided into theoretical and practical part, when theoreti-cal part summarizes knowledge of marketing communication and B2B market. In practical part is introducing of the company and is analysed marketing environment by PESTE ana-lysis and Porter?s model. In practical part is also evaluation of company?s current marke-ting communication. Based on results of analyses is proposed project of marketing com-munication plan, which deals with costs, time and risks analyses.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, B2B trh, PESTE analýza, Porterův model, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing communication tools, B2B market, PESTE analysis, Porter?s model, SWOT analysis, project of marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě.
Na základě analýzy vytvořte projekt komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě.
Na základě analýzy vytvořte projekt komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] PELSMACKER, P. D.; GEUENS, M.; BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] PILÍK, M. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008. 107 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
[4] STRNAD, P.; MYSLIVCOVÁ, S. Průmyslový marketing. 2. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7372-254-8.
[5] ŽÁČEK,V. Průmyslový marketing. 1. vyd. Praha: Česká technika - nakladatelství ČVUT, 2010. 217 s. ISBN 978-80-01-04492-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] PELSMACKER, P. D.; GEUENS, M.; BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] PILÍK, M. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008. 107 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
[4] STRNAD, P.; MYSLIVCOVÁ, S. Průmyslový marketing. 2. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7372-254-8.
[5] ŽÁČEK,V. Průmyslový marketing. 1. vyd. Praha: Česká technika - nakladatelství ČVUT, 2010. 217 s. ISBN 978-80-01-04492-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., hodnocení 50
Otázky:
1)Jak je začleněno marketingové oddělení do organizační struktury společnosti Fatra (viz str. 38? V práci to není zcela zřejmé, protože na obr. 3 toto oddělení chybí, a z popisu v textu to není rovněž jednoznačné.
2)Jaký je rozdíl mezi pojmy znalost a známost značky?
Oponent DP: Ing. Ivo Benda, hodnocení 57 bodů
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: otázky
1) Jaký je Váš vlastní návrh v projektové části? - otázka byla zodpovězena zcela
2) Kdo je pro Vás nějvětším konkurentem v oblasti polymerů? - otázka byla zodpovězena zcela
3) Myslíte si, že se Fatra udrží v závislosti na rostoucí poptávce po přírodních materiálech? - otázka byla zodpovězena zcela
Mgr. Josef Piska: otázka
1) Jelikož firma používá změkčovadla, která nejsou vhodná pro zdravý vývoj dětí, pak preference spotřebitelů mohou vytvořit nové konkurenční výhody, využije toho i Fatra? - otázka byla zodpovězena zcela