Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné literatury definovány pojmy CRM a zákazník. Následná analytická část prezentuje společnost PMS a hodnotí současný stav CRM ve společnosti. V projektové části je navrženo softwarové řešení, seg-mentace a diferencovaný přístup k segmentačním skupinám. Celý projekt je postoupen nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of CRM and customer, based on available litera-ture. Following analytical part presents firm PMS and evaluates current situation of CRM in the company. The project proposes software solution, segmentation and different ap-proach to segmentation groups. The entire project is referred to costs and crisis analysis.
Klíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), zákazník, segmentace, komunikace
se zákazníky, diferencovaný přístup
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management (CRM), customer, segmentation, communication with customers, different approach.
Rozsah průvodní práce
109
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné literatury definovány pojmy CRM a zákazník. Následná analytická část prezentuje společnost PMS a hodnotí současný stav CRM ve společnosti. V projektové části je navrženo softwarové řešení, seg-mentace a diferencovaný přístup k segmentačním skupinám. Celý projekt je postoupen nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of CRM and customer, based on available litera-ture. Following analytical part presents firm PMS and evaluates current situation of CRM in the company. The project proposes software solution, segmentation and different ap-proach to segmentation groups. The entire project is referred to costs and crisis analysis.
Klíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), zákazník, segmentace, komunikace
se zákazníky, diferencovaný přístup
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management (CRM), customer, segmentation, communication with customers, different approach.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů stanoveného segmentu PMS Přerov, a.s.
Vypracujte projekt řízení vztahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů stanoveného segmentu PMS Přerov, a.s.
Vypracujte projekt řízení vztahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[4] PORTER, M. E.; KVAPIL, K. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] ŠAŠEK, M. Řízení vztahů se zákazníky: jak uspět na trzích B2B. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[4] PORTER, M. E.; KVAPIL, K. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] ŠAŠEK, M. Řízení vztahů se zákazníky: jak uspět na trzích B2B. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., hodnocení 51 bodů
Otázky:
1)Co je u skupiny A pro zákazníky důležitější - sleva nebo jistota, že budou v případě potřeby zásobováni přednostně?- zodpovězeno zcela
2)Jaké mohou být další postihy v případě nezajištění aktualizace dat?- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. Luděk Henčl, hodnocení 52 bodů
Otázky:
1)Co si myslíte, že je potřeba udělat pro to, aby se společnost PMS Přerov a.s. stala více konkurenceschopnou a mohla se více prosadit i v jiných částech republiky než jen na Moravě?- zodpovězeno zcela
2)Proč tak velká firma jako PMS Přerov a.s., nevyužívá Vámi navrhovaný nebo jakýkoliv jiný ERP systém už nyní? Neunikla ji z tohoto pohledu konkurence příliž?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Jakou pravděpodobnost dáváte přesnosti svých výsledků?- zodpovězeno zcela
Jak probíhá systém řízení procesu vztahu s osběrateli?- zodpovězeno uspokojivě
Pociťují pivovary hrozbu ze strany palých rodinných pivovarů?- zodpovězeno zcela