Cílem této bakalářské práce je zpracování projektu pro sportovní areál a návrh komunikačního plánu. Projektová žádost by měla být podkladem k získání dotačních prostředků z fondů Evropské unie prostřednictvím Místní akční skupiny - Partnerství Moštěnka, která vznikla spojením mikroregionu Moštěnka a Holešovsko. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů z oblasti regionální politiky Evropské unie, strukturu projektové žádosti a teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část je věnována popisu projektu a sestavení vhodného komunikačního plánu, stanoveného na základě analýz.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to create a project application and a communication plan for a sports complex. The project application should be the support document for obtaining grant funds from the European Union through the Local Action Group - Partnership Moštěnka. The theoretical part contains information about Regional policy of EU and theoretical knowledge of marketing communications. The practical parts are devoted to describing the project and build an appropriate communication plan, determined on the analysis.
Klíčová slova
projekt, fiche, Místní akční skupina - Partnerství Moštěnka, komunikační plán, SWOT analýza, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
project, measure, The Local action group - Partnership Moštěnka, communication plan, SWOT analysis, communication mix
Rozsah průvodní práce
71 s. (99 079)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zpracování projektu pro sportovní areál a návrh komunikačního plánu. Projektová žádost by měla být podkladem k získání dotačních prostředků z fondů Evropské unie prostřednictvím Místní akční skupiny - Partnerství Moštěnka, která vznikla spojením mikroregionu Moštěnka a Holešovsko. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů z oblasti regionální politiky Evropské unie, strukturu projektové žádosti a teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část je věnována popisu projektu a sestavení vhodného komunikačního plánu, stanoveného na základě analýz.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to create a project application and a communication plan for a sports complex. The project application should be the support document for obtaining grant funds from the European Union through the Local Action Group - Partnership Moštěnka. The theoretical part contains information about Regional policy of EU and theoretical knowledge of marketing communications. The practical parts are devoted to describing the project and build an appropriate communication plan, determined on the analysis.
Klíčová slova
projekt, fiche, Místní akční skupina - Partnerství Moštěnka, komunikační plán, SWOT analýza, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
project, measure, The Local action group - Partnership Moštěnka, communication plan, SWOT analysis, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické zdroje.
Prostuduje literaturu k danému tématu.
II. Praktická část
Prověďte SWOT analýzu.
Zpracujte návrh projektu areálu pro rozvoj mládeže a tělesně postížených v městysu Dřevohostice.
Navrhněte komunikační plán pro projekt výstavby areálu pro rozvoj mládeže a tělesně postížených v městysu Dřevohostice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické zdroje.
Prostuduje literaturu k danému tématu.
II. Praktická část
Prověďte SWOT analýzu.
Zpracujte návrh projektu areálu pro rozvoj mládeže a tělesně postížených v městysu Dřevohostice.
Navrhněte komunikační plán pro projekt výstavby areálu pro rozvoj mládeže a tělesně postížených v městysu Dřevohostice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] Fondy EU: glosář základních pojmů. Praha : Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Odbor vnějších vztahů, 2005. 79 s. ISBN 80-239-6121-7.
[2] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[3] MAREK, D. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2009. 215 s. ISBN 978-80-87029-56-5.
[4] PŘICHYSTAL, A. Kuchařka pro žadatele z fondů EU, aneb, Jak uvařit dobrý projekt. Nymburg : Vega-L, 2008. 153 s. ISBN 978-80-86757-94-0.
[5] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] Fondy EU: glosář základních pojmů. Praha : Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Odbor vnějších vztahů, 2005. 79 s. ISBN 80-239-6121-7.
[2] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[3] MAREK, D. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2009. 215 s. ISBN 978-80-87029-56-5.
[4] PŘICHYSTAL, A. Kuchařka pro žadatele z fondů EU, aneb, Jak uvařit dobrý projekt. Nymburg : Vega-L, 2008. 153 s. ISBN 978-80-86757-94-0.
[5] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Jakou formu zapojení veřejnosti, případně zapojení partnerů do projektu
považujete za optimální?
Ing. Hana Šedová, Ph.D.:
Jaké komunikační prostředky používá JK Gracie pro propagaci svých současných
aktivit?
V čem jsou návrhy pro nový areál a služby inovativní?