- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
IH MOSKVA a. s. - posouzení vývoje obsazenosti a tržeb v letech 1999 - 2004
Hlavní téma v angličtině
IH MOSKVA PLC - assessment of development of the hotel occupancy and revenues since 1999 to 2004
Název dle studenta
IH MOSKVA a. s. - posouzení vývoje obsazenosti a tržeb v letech 1999 - 2004
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vývoje obsazenosti a tržeb ubytovací části Interhotelu Moskva v letech 1999 - 2004. Na základě vypracované analýzy ubytovacích služeb popisuji obsazenost a tržby v jednotlivých měsících a letech. Všechny zjištěné hodnoty graficky znázorňuji. V další části mé práce popisuji faktory, které mohou ovlivňovat obsazenost a tržby. Mezi faktory, které ovlivňují obsazenost patří: pořádání významných akcí, sezónnost, cena, demografické vlivy, umístění hotelu, úroveň a kvalita služeb, komunikace a konkurence. V závěru navrhuji možnosti pro zvýšení obsazenosti a tím i tržeb.
Anotace v angličtině
This Thesis engage assessment of development of the hotel occupancy and revenues accommodation part of the Interhotel Moskva since 1999 to 2004. On the basis of writing analyses accommodation services I describe the hotel occupancy and revenues in a individual months and years. All finding values I illustrate in graphs. In next part my Thesis I descibe the factors, which can affect of the hotel occupancy and revenues. Among the factors, which affect of the hotel occupancy are: organized of the significant actions, seasonal character, price, demographic influence, location of a hotel, level and quality services, promotion and competition. In conclusion I suggest the facilities for increase of the hotel occupancy and revenues.
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vývoje obsazenosti a tržeb ubytovací části Interhotelu Moskva v letech 1999 - 2004. Na základě vypracované analýzy ubytovacích služeb popisuji obsazenost a tržby v jednotlivých měsících a letech. Všechny zjištěné hodnoty graficky znázorňuji. V další části mé práce popisuji faktory, které mohou ovlivňovat obsazenost a tržby. Mezi faktory, které ovlivňují obsazenost patří: pořádání významných akcí, sezónnost, cena, demografické vlivy, umístění hotelu, úroveň a kvalita služeb, komunikace a konkurence. V závěru navrhuji možnosti pro zvýšení obsazenosti a tím i tržeb.
Anotace v angličtině
This Thesis engage assessment of development of the hotel occupancy and revenues accommodation part of the Interhotel Moskva since 1999 to 2004. On the basis of writing analyses accommodation services I describe the hotel occupancy and revenues in a individual months and years. All finding values I illustrate in graphs. In next part my Thesis I descibe the factors, which can affect of the hotel occupancy and revenues. Among the factors, which affect of the hotel occupancy are: organized of the significant actions, seasonal character, price, demographic influence, location of a hotel, level and quality services, promotion and competition. In conclusion I suggest the facilities for increase of the hotel occupancy and revenues.