Táto práca pojednáva o rozdielnosti grafickej práce pred a po vstupe digitálnych technológií, rozoberá ich vplyv v oblasti grafického designu, no predovšetkým v oblasti typografie a písma. Uvažuje o prístupe grafika ku práci a to ako ovplyvnila jeho postavenie dostupnosť technológií širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
This work discusses the diversity of graphic work before and after the digital divides. It discusses the impact of graphics design, but especially in the typography and fonts. It considers access of the graphic artist to the work and how his status with the availability of technology to the general publicis affected.
Klíčová slova
Vývoj osobných počítačov,Počítačová grafika technologicky.Globalizácia typografie.Digitalizácia písma.Emigre fonty 20. storočia,Kinetická typografia,Grafika a nové médiá
Klíčová slova v angličtině
The development of personal computers,Computer graphics technology,Globalization of typography,Digitalization of font,Emigre fonts of 20th century,Kinetics typography,Graphics and new media
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
SK
Anotace
Táto práca pojednáva o rozdielnosti grafickej práce pred a po vstupe digitálnych technológií, rozoberá ich vplyv v oblasti grafického designu, no predovšetkým v oblasti typografie a písma. Uvažuje o prístupe grafika ku práci a to ako ovplyvnila jeho postavenie dostupnosť technológií širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
This work discusses the diversity of graphic work before and after the digital divides. It discusses the impact of graphics design, but especially in the typography and fonts. It considers access of the graphic artist to the work and how his status with the availability of technology to the general publicis affected.
Klíčová slova
Vývoj osobných počítačov,Počítačová grafika technologicky.Globalizácia typografie.Digitalizácia písma.Emigre fonty 20. storočia,Kinetická typografia,Grafika a nové médiá
Klíčová slova v angličtině
The development of personal computers,Computer graphics technology,Globalization of typography,Digitalization of font,Emigre fonts of 20th century,Kinetics typography,Graphics and new media
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce 25 - 30 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané univerzální předlohy, viz Směrnice rektora UTB č. 14/2010) na 1 ks CD nosiče, dále odevzdat 2 kusy vytištěné elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější autorskou podobu.
Teoretická část:
Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací graficko-designérskych projektů.
Praktická část:
Corporate design (i imaginární) firmy, instituce s uplatněním dynamického designu (motion grafiky) ve ztvárnění vizuálního stylu.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce 25 - 30 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané univerzální předlohy, viz Směrnice rektora UTB č. 14/2010) na 1 ks CD nosiče, dále odevzdat 2 kusy vytištěné elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější autorskou podobu.
Teoretická část:
Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací graficko-designérskych projektů.
Praktická část:
Corporate design (i imaginární) firmy, instituce s uplatněním dynamického designu (motion grafiky) ve ztvárnění vizuálního stylu.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Téma lesní pedagogiky studentka vyřešila v rovině, kterou komise sice akceptovala, vizuální úroveň grafiky je popisná, příliš "líbivá", ztrácí se individualita projevu - příliš podbízivé a na hranici akceptovatelnosti.