Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice" je provedení analýzy současného stavu aktivit Zdravotního střediska Slušovice a následně je navrženo zdokonalení marketingových aktivit u tohoto zařízení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, strategickém marketingovém řízení a marketingových aktivitách zdravotnických zařízení. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti pacientů a zjištění případných služeb, které zdravotní středisko postrádá. Na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor´s thesis, themed "The analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre", is fulfillment of its current status analysis with following suggestion of marketing activities improvement in this facility. This bachelor thesis is divided into two parts. First part is theoretical and clarifies basic facts about marketing, strategic marketing management and activities in medical facilities. Second part is practical and deal with research fulfillment of patient?s satisfaction level and finding other services that are missing in Health Center. There is the recommendation of improving of current situation on the base of these results.
Klíčová slova
Marketing, strategické marketingové řízení, marketingové aktivity zdravotnických zařízení, průzkum spokojenosti pacientů, služby
Klíčová slova v angličtině
Marketing, strategic marketing management, marketing activities of Health Center, patiens satisfaction research, services
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice" je provedení analýzy současného stavu aktivit Zdravotního střediska Slušovice a následně je navrženo zdokonalení marketingových aktivit u tohoto zařízení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, strategickém marketingovém řízení a marketingových aktivitách zdravotnických zařízení. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti pacientů a zjištění případných služeb, které zdravotní středisko postrádá. Na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor´s thesis, themed "The analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre", is fulfillment of its current status analysis with following suggestion of marketing activities improvement in this facility. This bachelor thesis is divided into two parts. First part is theoretical and clarifies basic facts about marketing, strategic marketing management and activities in medical facilities. Second part is practical and deal with research fulfillment of patient?s satisfaction level and finding other services that are missing in Health Center. There is the recommendation of improving of current situation on the base of these results.
Klíčová slova
Marketing, strategické marketingové řízení, marketingové aktivity zdravotnických zařízení, průzkum spokojenosti pacientů, služby
Klíčová slova v angličtině
Marketing, strategic marketing management, marketing activities of Health Center, patiens satisfaction research, services
Zásady pro vypracování
Objasněte problematiku marketingu, strategického marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnických zařízení
Charakterizujte Zdravotní středisko Slušovice včetně zdravotnických služeb, které poskytuje
Analyzujte současný stav aktivit tohoto zdravotnického zařízení
Navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice
Zásady pro vypracování
Objasněte problematiku marketingu, strategického marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnických zařízení
Charakterizujte Zdravotní středisko Slušovice včetně zdravotnických služeb, které poskytuje
Analyzujte současný stav aktivit tohoto zdravotnického zařízení
Navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1 \vsp{1,5mm}
[2] EXNER, L., RAITER, T., STEJSKALOVÁ, D. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188s. ISBN 80-86419-73-8. \vsp{1,5mm}
[3] SOUČEK, Z., BURIAN, J. Strategické řízení zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2006. 196s. ISBN 80-86946-18-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1 \vsp{1,5mm}
[2] EXNER, L., RAITER, T., STEJSKALOVÁ, D. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188s. ISBN 80-86419-73-8. \vsp{1,5mm}
[3] SOUČEK, Z., BURIAN, J. Strategické řízení zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2006. 196s. ISBN 80-86946-18-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1. Jsou ve Zdravotním středisku Slušovice vhodné prostory k rozšíření jeho aktivit?
Odp. jsou zde volné 2 ambulance. První pro nové zubní oddělení - uváděl jsem v prezentaci.Druhou víceúčelově.
2. Je nutné stanovit i ekonomickou stránku zdravotního střediska. Které z nově navrhovaných lékařských služeb by se daly využít jako přínosné či lukrativní?Odp. nejvíce lukrativní obor novou zubní ordinaci.
Otázky oponent:
1. Je reálné, aby ve Zdravotnickém středisku ve Slušovicích byly zřízeny i služby ortopedie, rehabilitace, psychiatrie, nové zubní ordinace, oční a kožní ambulance, ortodoncie?Odp. domnívám se, že ano.
2. Může se začít např. s novou službou 1 x týdně ve společné místnosti?Odp. v předchozí odpovědi.
Lukášková: udělal jste průzkum asi u 100 lidí. Myslíte si, že je to dostatečný počet, aby to vypovídalo?Odp. 100x jsem dotazník vytiskl. Lukášek: jsou výsledky prokazatelné?Odp. Myslím si, že kdybych rozdal více dotazníků bylo by to přesvědčivější.
Lošek: rozchází se název práce, zadání práce a cíl práce.Odp. já jsem se zabýval všemi aktivitami. Odp. měl jsem 100 vyplněných dotazníků. Lošek: připomínka k mottu. Odp. motto jsem vzal z internetu, nebo teď nevím.
Lošek: kde máte podklady, které jste získal?v úvodu máte napsáno, že mi byli poskytnuty materiály a ty nemáte uvedeny v seznamu použité literatury.Odp. Souhlasím s tím.
Lošek: připomínky k jednotlivým kapitolám.
Jurenka: šel jste jinou cestou než zadání. Informoval jste vedoucí, že budete pracovat v jiné rovině? Měl jste tam dát omezení.