Bakalářská práce vymezuje tréninky měkkých dovedností a jejich vliv na profesní jednání přepážkových pracovníků České pošty, s. p. Definuje souvislosti teoretického vymezení výchovy a vzdělávání v rámci pedagogiky s povoláním trenéra komunikačních dovedností, které jsou nezbytným východiskem pro práci a jednání trenéra, dále popisuje vztah mezi trenérem a trénovaným, a postup, jak dosáhnout úspěchů ve vzdělávací strategii České pošty s.p. Dále uvádím obecnou charakteristiku tréninku, obecný profil trenéra a požadovaný profil chování přepážkového pracovníka po absolvování tréninků. V práci se věnuji profesnímu jednání a tréninkům měkkých dovedností, kterých obsahem jsou dovednosti v oblasti komunikace, zvládání krizových situací a uplatňování obchodních dovedností v práci přepážkového pracovníka. V praktické části se zabývám tím, jak tréninky měkkých dovedností ovlivňují kvalitu obsluhy na přepážkách pošty z pohledu klienta.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is defining the soft skills training and their impact on the Professional conduct of the Czech General Post Office bulkhead employees. It defines connection be-tween the theoretical definition of education in the teaching profession and a professional communication skills coach, which is the necessary starting point for an acting coach, his job and manners. This Bachelor thesis is also describing the relationship between the coach and training participants as well as the process of achieving success in the educational strategy of the Czech General Post Office. The following are the general characteristics of a communication skills training, a general profile of a professional coach and a profile of a front desk Post Officer which have been demanded after completing the training. At work we conduct professional trainings and soft skills, where the communication skills, crisis management and business application skills of a front desk officer have been implicated in. The empirical part deals with how the soft skills training affects quality of service at the post office counters from a client perspective.
Post Office, communication, education, Professional communication skills coach, front desk officer, barrier staff, Post Office clients, training participants, training modules, pro-fessional conduct, soft skills
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce vymezuje tréninky měkkých dovedností a jejich vliv na profesní jednání přepážkových pracovníků České pošty, s. p. Definuje souvislosti teoretického vymezení výchovy a vzdělávání v rámci pedagogiky s povoláním trenéra komunikačních dovedností, které jsou nezbytným východiskem pro práci a jednání trenéra, dále popisuje vztah mezi trenérem a trénovaným, a postup, jak dosáhnout úspěchů ve vzdělávací strategii České pošty s.p. Dále uvádím obecnou charakteristiku tréninku, obecný profil trenéra a požadovaný profil chování přepážkového pracovníka po absolvování tréninků. V práci se věnuji profesnímu jednání a tréninkům měkkých dovedností, kterých obsahem jsou dovednosti v oblasti komunikace, zvládání krizových situací a uplatňování obchodních dovedností v práci přepážkového pracovníka. V praktické části se zabývám tím, jak tréninky měkkých dovedností ovlivňují kvalitu obsluhy na přepážkách pošty z pohledu klienta.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is defining the soft skills training and their impact on the Professional conduct of the Czech General Post Office bulkhead employees. It defines connection be-tween the theoretical definition of education in the teaching profession and a professional communication skills coach, which is the necessary starting point for an acting coach, his job and manners. This Bachelor thesis is also describing the relationship between the coach and training participants as well as the process of achieving success in the educational strategy of the Czech General Post Office. The following are the general characteristics of a communication skills training, a general profile of a professional coach and a profile of a front desk Post Officer which have been demanded after completing the training. At work we conduct professional trainings and soft skills, where the communication skills, crisis management and business application skills of a front desk officer have been implicated in. The empirical part deals with how the soft skills training affects quality of service at the post office counters from a client perspective.
Post Office, communication, education, Professional communication skills coach, front desk officer, barrier staff, Post Office clients, training participants, training modules, pro-fessional conduct, soft skills
Zásady pro vypracování
Analýza literárních pramenů a zpracování teoretických východisek
Příprava výzkumu, výběr a charakteristika výzkumného souboru
Stanovení hypotéz
Provedení výzkumu mezi klienty ČP s.p.
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Analýza literárních pramenů a zpracování teoretických východisek
Příprava výzkumu, výběr a charakteristika výzkumného souboru
Stanovení hypotéz
Provedení výzkumu mezi klienty ČP s.p.
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
HRONÍK,F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1457-8.
PALÁN,Z. Lidské zdroje, výkladový slovník. Praha: Academia, 2002. ISBN 8020009507.
PLÁŇAVA,I. Průvodce mezilidskou komunikaci. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0858-2.
ONDRUŠEK,D.,LABÁTH,V. Tréning,učenie zážitkom. Bratislava: PDCS, 2007. ISBN 978-80-969431-4-2.
Seznam doporučené literatury
HRONÍK,F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1457-8.
PALÁN,Z. Lidské zdroje, výkladový slovník. Praha: Academia, 2002. ISBN 8020009507.
PLÁŇAVA,I. Průvodce mezilidskou komunikaci. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0858-2.
ONDRUŠEK,D.,LABÁTH,V. Tréning,učenie zážitkom. Bratislava: PDCS, 2007. ISBN 978-80-969431-4-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila teoretická i praktická východiska své bakalářské práce. Seznámila zkušební komisi s cíli, metodologií a závěry své práce. Čerapala jste i s personálního managementu, personálních činností (Mgr. Kitliňská)? Ne, spíše z psychologie, sociální pedagogiky, literatury zaměřené na vzdělávání. Jak konkrétně probíhal výběr vzorku (dr. Hladík)? Byli oslovováni náhodně klienti v halách sledovaných institucích.