V mojí bakalářské se zabývám Klamavou reklamou a jejím vlivu na spotřebitelské chování. Uvádím teoretické poznatky z oblasti reklamy, spotřebitelského chování, stejně tak jako právní regulace.
Dále analyzuji konkrétní reklamní kampaně a hodnotím jejich sestavení po stránce spotřebitelského chování..
Anotace v angličtině
My bachelor thesis deals with Misleading advertising and its influence on customer behaviour. I elaborate on the theoretical knowledge of advertisement, customer behaviour as well as on the legal regulations of advertisement.
Furthermore, I have analysed concrete misleading campaigns and evaluated their composition from the point of view of customer behaviour.
Klíčová slova
Klíčová slova: reklama, spotřebitelské chování, manipulace, klamavost, právní regulace
V mojí bakalářské se zabývám Klamavou reklamou a jejím vlivu na spotřebitelské chování. Uvádím teoretické poznatky z oblasti reklamy, spotřebitelského chování, stejně tak jako právní regulace.
Dále analyzuji konkrétní reklamní kampaně a hodnotím jejich sestavení po stránce spotřebitelského chování..
Anotace v angličtině
My bachelor thesis deals with Misleading advertising and its influence on customer behaviour. I elaborate on the theoretical knowledge of advertisement, customer behaviour as well as on the legal regulations of advertisement.
Furthermore, I have analysed concrete misleading campaigns and evaluated their composition from the point of view of customer behaviour.
Klíčová slova
Klíčová slova: reklama, spotřebitelské chování, manipulace, klamavost, právní regulace
Úvod
Teoretická část
Definujte a vymezte pojem reklama.
Zpracujte teoretická a metodologická východiska k problematice spotřebitelského chování.
Stanovte cíle a hypotézy práce.
Praktická část
Zpracujte analýzu vybraných reklam.
Na základě analýzy navrhněte soubor obecných a konkrétních doporučení v oblasti marketingu reklamního průmyslu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Definujte a vymezte pojem reklama.
Zpracujte teoretická a metodologická východiska k problematice spotřebitelského chování.
Stanovte cíle a hypotézy práce.
Praktická část
Zpracujte analýzu vybraných reklam.
Na základě analýzy navrhněte soubor obecných a konkrétních doporučení v oblasti marketingu reklamního průmyslu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
Arens, Williams F., Michael F. Weigold, and Christian Arens. 2010. Contemporary advertising and integrated marketing communications. 13th edition. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Bovée, Courtland L., and William F. Arens. 1989. Contemporary advertising. 3rd edition. Homewood: Irwin.
Crystal, David. 1987. The Cambridge encyclopedia of language. Cambridge: Cambridge University Press.
Goddard, Angela. 2002. The Language of advertising. London: Routledge.
Mitchell, Nancy, Sandra Moriarty, and William Wells. 2009. Advertising: Principles & Practice. Upper Saddle River, N. J.: Pearson/Prentice Hall.
Schiffman, Leon G., Kanuk Leslie Lazar. Consumer behavior. 2007. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall.
Seznam doporučené literatury
Arens, Williams F., Michael F. Weigold, and Christian Arens. 2010. Contemporary advertising and integrated marketing communications. 13th edition. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Bovée, Courtland L., and William F. Arens. 1989. Contemporary advertising. 3rd edition. Homewood: Irwin.
Crystal, David. 1987. The Cambridge encyclopedia of language. Cambridge: Cambridge University Press.
Goddard, Angela. 2002. The Language of advertising. London: Routledge.
Mitchell, Nancy, Sandra Moriarty, and William Wells. 2009. Advertising: Principles & Practice. Upper Saddle River, N. J.: Pearson/Prentice Hall.
Schiffman, Leon G., Kanuk Leslie Lazar. Consumer behavior. 2007. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Do you think that The Czech Advertising Standards Council has the power to filter inappropriate advertisements? Is there any need for further legislative restrictions in advertising?
Answer. Yes. It should improve.
2. Is comparative advertising per se regulated by law in the Czech Republic? Is it fair not to be enabled to compare products publicly? (In the most progressive marketing market of the world, the U.S.A., the comparative ads are very common and actually welcome).
Answer: Companies should rather concentrate on the their own products.