Úkolem mé práce s názvem - Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o. - je najít řešení zvýšení konkurenceschopnosti zmiňované firmy, jenž se zabývá výrobou cyklistických ráfků.
Tato práce je rozdělena na dvě části.
První část - teoretická obsahuje teoretická doporučení při pohledu na definování konkurenční strategie podniku s důrazem na konkurenční výhody a jejich zdroje.
Druhá část - praktická je rozdělena na dvě další části - analytickou část, jenž převádí teoretické znalosti v praxi a popisuje strategickou pozici firmy, zahrnuje i konečnou syntézu, která je základem projektové části.
Tato část využívá poznatků z předchozí části a navrhuje řešení zvýšení konkurenceschopnosti pro danou firmu. Řešením je zavedení systému práce s inovačními podněty.
Anotace v angličtině
The aim of my work with the topic - The project of the increasing of the competitiveness of the firm REMERX s.r.o. - is to find the solution of the increasing of the competitiveness of this company which produces rims for bicycles.
The whole work is divided into two parts.
The first - Theoretical part contains the theoretical introduction from the point of view of definition of the competitive strategy of the company with the emphasis on competitive advantages and their resources.
The second - Practical part is diveded into two another parts - Analytical part, which converts theoretical knowledge into practice and describes the strategic position of the company including final synthesis, which is the basis of the Projected part.
This part deals with results of preceding part and suggests solution of the increasing of the competitiveness for the company. The solution is introduction of the systém of the work with innovations.
Úkolem mé práce s názvem - Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o. - je najít řešení zvýšení konkurenceschopnosti zmiňované firmy, jenž se zabývá výrobou cyklistických ráfků.
Tato práce je rozdělena na dvě části.
První část - teoretická obsahuje teoretická doporučení při pohledu na definování konkurenční strategie podniku s důrazem na konkurenční výhody a jejich zdroje.
Druhá část - praktická je rozdělena na dvě další části - analytickou část, jenž převádí teoretické znalosti v praxi a popisuje strategickou pozici firmy, zahrnuje i konečnou syntézu, která je základem projektové části.
Tato část využívá poznatků z předchozí části a navrhuje řešení zvýšení konkurenceschopnosti pro danou firmu. Řešením je zavedení systému práce s inovačními podněty.
Anotace v angličtině
The aim of my work with the topic - The project of the increasing of the competitiveness of the firm REMERX s.r.o. - is to find the solution of the increasing of the competitiveness of this company which produces rims for bicycles.
The whole work is divided into two parts.
The first - Theoretical part contains the theoretical introduction from the point of view of definition of the competitive strategy of the company with the emphasis on competitive advantages and their resources.
The second - Practical part is diveded into two another parts - Analytical part, which converts theoretical knowledge into practice and describes the strategic position of the company including final synthesis, which is the basis of the Projected part.
This part deals with results of preceding part and suggests solution of the increasing of the competitiveness for the company. The solution is introduction of the systém of the work with innovations.
Vymezte rámec aktuálních projektových příležitostí firmy REMERX s.r.o., definujte ideu a hypotézu projektového řešení.
Konfrontujte záměr ideje a hypotézy, dostupné literární prameny z oblasti konkurenční strategie spolu se zpracovanou analýzou k podpoře projektového řešení a dále zpracujte syntézu zjištěných poznatků.
Formulujte diagnózu projektu jako určující východisko pro adresné zpracování projektu.
Vypracujte projekt konkurenční strategie firmy REMERX s.r.o. spolu k přihlédnutím k faktorům a kritériím konkurenceschopnosti a verifikujte jeho řešení.
Prezentujte a odůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro firmu REMERX s.r.o.
Zásady pro vypracování
Vymezte rámec aktuálních projektových příležitostí firmy REMERX s.r.o., definujte ideu a hypotézu projektového řešení.
Konfrontujte záměr ideje a hypotézy, dostupné literární prameny z oblasti konkurenční strategie spolu se zpracovanou analýzou k podpoře projektového řešení a dále zpracujte syntézu zjištěných poznatků.
Formulujte diagnózu projektu jako určující východisko pro adresné zpracování projektu.
Vypracujte projekt konkurenční strategie firmy REMERX s.r.o. spolu k přihlédnutím k faktorům a kritériím konkurenceschopnosti a verifikujte jeho řešení.
Prezentujte a odůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro firmu REMERX s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ROSENAU, M. D., Jr. : Řízení projektů, Nakladatelství Computer Press Brno, I. vydání, rok vydání 2000, ISBN 80-7226-218-1
[2] NĚMEC, V. : Projektový management, Nakladatelství Grada Publishing a.s., I. vydání, rok vydání 2002, ISBN 80-247-0392-0
[3] PORTER, M. E. : Konkurenční výhoda, Nakladatelství Victoria Publishing a.s., ISBN 80-85605-12-0
[4] KOTLER, P. : Marketing Management (10. rozšířené vydání), Nakladatelství Grada Publishing, spol. s r.o., I. vydání, rok vydání 2001, ISBN 80-247-0016-6
[5] JOHNSON, G., SCHOLES, K. : Cesty k úspěšnému podniku, Nakladatelství Computer Press, I. vydání, rok vydání 2000, ISBN 80-7226-220-3
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] ROSENAU, M. D., Jr. : Řízení projektů, Nakladatelství Computer Press Brno, I. vydání, rok vydání 2000, ISBN 80-7226-218-1
[2] NĚMEC, V. : Projektový management, Nakladatelství Grada Publishing a.s., I. vydání, rok vydání 2002, ISBN 80-247-0392-0
[3] PORTER, M. E. : Konkurenční výhoda, Nakladatelství Victoria Publishing a.s., ISBN 80-85605-12-0
[4] KOTLER, P. : Marketing Management (10. rozšířené vydání), Nakladatelství Grada Publishing, spol. s r.o., I. vydání, rok vydání 2001, ISBN 80-247-0016-6
[5] JOHNSON, G., SCHOLES, K. : Cesty k úspěšnému podniku, Nakladatelství Computer Press, I. vydání, rok vydání 2000, ISBN 80-7226-220-3
další dle doporučení vedoucího diplomové práce