Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením ideového projektu zavedení internetového marketingu (webové prezentace) pro firmu Ekopuro s.r.o. Zlín. V práci analyzuji činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Problematice definování cílů a stanovení funkcionality webové prezentace, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Pozornost věnuji hlavně základním aspektům tvorby firemní webové prezentace s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání internetových stránek firmy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the problem of creating websites for small and medium businesses. It analyses activities that should be done by the firm before it can design its own website. This thesis focuses mainly on the area of the definition of goals, the definition of functionality, the analysis of competition and the analysis of visitors. This thesis also analyses main aspects of the company own website design. In addition it deals with the problem of gaining and keeping visitor's interest and how to maximize the user experience.
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením ideového projektu zavedení internetového marketingu (webové prezentace) pro firmu Ekopuro s.r.o. Zlín. V práci analyzuji činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Problematice definování cílů a stanovení funkcionality webové prezentace, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Pozornost věnuji hlavně základním aspektům tvorby firemní webové prezentace s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání internetových stránek firmy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the problem of creating websites for small and medium businesses. It analyses activities that should be done by the firm before it can design its own website. This thesis focuses mainly on the area of the definition of goals, the definition of functionality, the analysis of competition and the analysis of visitors. This thesis also analyses main aspects of the company own website design. In addition it deals with the problem of gaining and keeping visitor's interest and how to maximize the user experience.
Proveďte analýzu literárních pramenů zabývajících se internetových marketingem.
Analyzujte stav internetového marketingu ve firmě Ekopuro a porovnejte jej s konkurencí.
Proveďte syntézu zjištěných analytických poznatků a na jejím základě zpracujte ideový projekt zavedení internetového marketingu pro firmu Ekopuro.
Proveďte ekonomické vyhodnocení projektu a uveďte možná rizika a problémy s aplikací projektu do praxe.
Zásady pro vypracování
Proveďte analýzu literárních pramenů zabývajících se internetových marketingem.
Analyzujte stav internetového marketingu ve firmě Ekopuro a porovnejte jej s konkurencí.
Proveďte syntézu zjištěných analytických poznatků a na jejím základě zpracujte ideový projekt zavedení internetového marketingu pro firmu Ekopuro.
Proveďte ekonomické vyhodnocení projektu a uveďte možná rizika a problémy s aplikací projektu do praxe.
Seznam doporučené literatury
1. HLAVENKA, J. Internetový marketing, Computer Press Praha 2001. ISBN 80-7226-498-2
2. STUCHLÍK, P., PEGNER M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu, Grada Praha 1998. ISBN 80-7169-630-7
3. GLOGAR, A., Jak děláme marketing. Metodika zavádění transformačního marketingu v ČR republice. Zlín, Institut Průmyslového Inženýrství Liberec 1999. ISBN 80-902235-4-0
4. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy Management Press Praha, 2000. ISBN 80-7261-010-4
5. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing Oeconomia VŠE Praha 2003. ISBN 80-245-0496-0
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1. HLAVENKA, J. Internetový marketing, Computer Press Praha 2001. ISBN 80-7226-498-2
2. STUCHLÍK, P., PEGNER M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu, Grada Praha 1998. ISBN 80-7169-630-7
3. GLOGAR, A., Jak děláme marketing. Metodika zavádění transformačního marketingu v ČR republice. Zlín, Institut Průmyslového Inženýrství Liberec 1999. ISBN 80-902235-4-0
4. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy Management Press Praha, 2000. ISBN 80-7261-010-4
5. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing Oeconomia VŠE Praha 2003. ISBN 80-245-0496-0
další dle doporučení vedoucího diplomové práce