Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with how is the music festival Majales UTB 2010 perceived in association with Tomas Bata University in Zlin as the main promoter. Its focus is on whether the high school students know about such connection and if this has anyhow affected their perception of the festival. Firstly, there is term brand described with its meaning and how to build and subsequently study it. There is also a part dedicated to the marketing of cultural events and to marketing research. Then, in practical part there are the promotional activities of the festival analysed. The result of the thesis is the evaluation of a survey which was carried out among the high school students.
Klíčová slova
značka, image, propagace, marketing služeb, marketingový výzkum, hudební festival Majáles UTB
Klíčová slova v angličtině
brand, image, promotion, marketing of services, marketing research, music festival Majáles UTB
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with how is the music festival Majales UTB 2010 perceived in association with Tomas Bata University in Zlin as the main promoter. Its focus is on whether the high school students know about such connection and if this has anyhow affected their perception of the festival. Firstly, there is term brand described with its meaning and how to build and subsequently study it. There is also a part dedicated to the marketing of cultural events and to marketing research. Then, in practical part there are the promotional activities of the festival analysed. The result of the thesis is the evaluation of a survey which was carried out among the high school students.
Klíčová slova
značka, image, propagace, marketing služeb, marketingový výzkum, hudební festival Majáles UTB
Klíčová slova v angličtině
brand, image, promotion, marketing of services, marketing research, music festival Majáles UTB
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikací hudebního festivalu a problematice image určitého subjektu.
2. Vypište všechny současné marketingové aktivity festivalu Majáles UTB.
3. Zpracujte analýzu vlivu festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol.
4. Na základě výsledku zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a nastiňte možnosti zlepšení komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikací hudebního festivalu a problematice image určitého subjektu.
2. Vypište všechny současné marketingové aktivity festivalu Majáles UTB.
3. Zpracujte analýzu vlivu festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol.
4. Na základě výsledku zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a nastiňte možnosti zlepšení komunikace.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha : Grada publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Kozel, R. I. (2006). Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Praha : Grada publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-2470-393-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha : Grada publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Kozel, R. I. (2006). Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Praha : Grada publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-2470-393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázka dle posudku vedoucího práce, Bačuvčík, Ph.D.
Ze všech "propagačních nástrojů", které jste respondentům nabídl, zaznamenalo největší ohlas "volno ve škole" (str. 46). Co z toho plyne pro investice do propagace Majálesu? (ot. dle posudku vedoucího, Bačuvčík, Ph. D.)
odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
ot. dle posudku oponenta, Kovařík
1. Jaký je podíl respondentů ve Vašem výzkumu, kteří vyplnili dotazník prostřednictvím služby vypln.to? A jakým způsobem, na jakém vzorku a kde probíhalo dotazování se zbývající skupinou respodnetnů?
odpověd: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Na základě čeho se domníváte, že studenti středních škol nebyli příliš zasaženi propagační kampaní Majálesu UTB? (Čili jak zní potvrzení Vaší druhé výzkumné hypotézy.)
odpověd: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. V úvodu své práce slibujete zjistit, zda Majáles UTB zlepšuje mínění studentů o UTB ve Zlíně? K čemu jste dospěl?
odpověd: Student plně odpověděl na položenou otázku, studenti vnímají analyzovanou akci pozitivně.
Nebyly položeny doplňující otázky.