Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na cílové skupiny, poslání a globální cíle organizace. V závěru práce jsou doporučeny postupy a strategie, které na-pomohou ke zefektivnění marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The introductory theoretical part of the bachelor thesis highlights the current aspects of marketing management of local authorities and the use of marketing communications in the public sector. The practical part of the bachelor thesis introduces Pan-European EUROPE DIRECT information network, its history and its objectives. It analyses the current use of marketing communications in the Olomouc branch of EUROPE DIRECT with regards to target groups, its global goals and also its role as an information provider. The final part of the thesis contains recommendations of procedures and strategies which can help to make marketing communications more effective.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, public relations, event marketing, interní komunikace, corporate identity, direct marketing, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, public relations, event marketing, internal communication, corporate identity, direct marketing, marketing re-search.
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na cílové skupiny, poslání a globální cíle organizace. V závěru práce jsou doporučeny postupy a strategie, které na-pomohou ke zefektivnění marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The introductory theoretical part of the bachelor thesis highlights the current aspects of marketing management of local authorities and the use of marketing communications in the public sector. The practical part of the bachelor thesis introduces Pan-European EUROPE DIRECT information network, its history and its objectives. It analyses the current use of marketing communications in the Olomouc branch of EUROPE DIRECT with regards to target groups, its global goals and also its role as an information provider. The final part of the thesis contains recommendations of procedures and strategies which can help to make marketing communications more effective.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, public relations, event marketing, interní komunikace, corporate identity, direct marketing, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, public relations, event marketing, internal communication, corporate identity, direct marketing, marketing re-search.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou rešerši k tématu - pozornost věnujte specifikům a trendům marketingových komunikací ve veřejné správě, kdy koordinátorem je evropská instituce a dále možnostem měřit povědomí a vnímání činnosti u cílových skupin.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a objektivně zhodnoťte dosavadní marketingové komunikace střediska EUROPE DIRECT Olomouc.
4. Na základě primárního šetření analyzujte vnímání střediska a jeho činností u cílové skupiny středoškolské mládeže.
5. Verifikujte hypotézy, vyvoďte závěry, návrhy a doporučení pro zkvalitnění služeb střediska.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou rešerši k tématu - pozornost věnujte specifikům a trendům marketingových komunikací ve veřejné správě, kdy koordinátorem je evropská instituce a dále možnostem měřit povědomí a vnímání činnosti u cílových skupin.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a objektivně zhodnoťte dosavadní marketingové komunikace střediska EUROPE DIRECT Olomouc.
4. Na základě primárního šetření analyzujte vnímání střediska a jeho činností u cílové skupiny středoškolské mládeže.
5. Verifikujte hypotézy, vyvoďte závěry, návrhy a doporučení pro zkvalitnění služeb střediska.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. Počet stran 443. ISBN 80-251-1041-9.
NASH, E., Direct marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 604 s.ISBN 80-7226-838-4.
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb: efektivně a moderně, 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. Počet stran 443. ISBN 80-251-1041-9.
NASH, E., Direct marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 604 s.ISBN 80-7226-838-4.
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb: efektivně a moderně, 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
1 DVD-R
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku vedoucího práce, Juříková, Ph.D.
Na základě teoretických znalostí zásad konstrukce dotazníku a formulace otázek a vzhledem k vámi nastaveným cílům dotazníků zpracujte k obhajobě odbornou kritiku vašich šetření. U obhajoby objasněte, co z jednotlivých výstupů vyplývá pro komunikaci EUROPE DIRECT obecně, pro olomouckou pobočku specificky.
Stanovte kritéria pro posouzení jednotlivých komunikačních nástrojů EDO a objektivně je zhodnoťte z dostupných zdrojů.
Otázky dle posudku oponenta práce, Mgr. Kamas
1. V doporučeních píšete, že by se středisko mělo zaměřit na prezentaci svých aktivit. Nakolik je dle vás ale důležité, aby prezentovalo také sebe a svou značku v návaznosti na nijak velkou známost u cílové skupiny lidí, která by jeho služeb měla využívat?
2. Má středisko důvody oslovovat také další skupiny svých potencionálních zákazníků a rozšiřovat portfolio služeb?
3. Pokud ano, jakými nástroji?
Studentka odpověděla na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.
Komise se dohodla, že v práci chybí základní věci, a proto hodnocení zůstává na D-upokojivě.