Diplomová práce se věnuje popisu a hodnocení komunikace Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně. Cílem práce je ověřit, zda festival vhodně komunikuje se svými cílovými skupinami a efektivně pracuje s celostátními médii na území České republiky. Na základě podkladů z potvrzených hypotéz vznikl projekt, který navrhuje zlepšení komunika-ce s širší zájmovou (cílovou) skupinou festivalu a podporuje jeho strategické cíle.
Anotace v angličtině
The diploma essay is describing and evaluating the public relations activities of International Zlin Film Festival for Children and Youth. With the goal to determine if the Festival is communicating properly with its target audiences and if the Festival effectively works with all the national media in the Czech Republic. On the basis of confirmed hypotheses of this essay, there was created a project which offered efficient communication solution for the wider target group of the festival and also supported the festival strategic objectives.
Klíčová slova
Public relations, média, komunikace, rebranding, mezinárodní filmový festival, marketin-gové komunikace, corporate identity, cílová skupina.
Klíčová slova v angličtině
Public relations, media, communications, rebranding, International Film Festival, marketing communications, corporate identity, target group.
Rozsah průvodní práce
119 s. (146 978 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje popisu a hodnocení komunikace Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně. Cílem práce je ověřit, zda festival vhodně komunikuje se svými cílovými skupinami a efektivně pracuje s celostátními médii na území České republiky. Na základě podkladů z potvrzených hypotéz vznikl projekt, který navrhuje zlepšení komunika-ce s širší zájmovou (cílovou) skupinou festivalu a podporuje jeho strategické cíle.
Anotace v angličtině
The diploma essay is describing and evaluating the public relations activities of International Zlin Film Festival for Children and Youth. With the goal to determine if the Festival is communicating properly with its target audiences and if the Festival effectively works with all the national media in the Czech Republic. On the basis of confirmed hypotheses of this essay, there was created a project which offered efficient communication solution for the wider target group of the festival and also supported the festival strategic objectives.
Klíčová slova
Public relations, média, komunikace, rebranding, mezinárodní filmový festival, marketin-gové komunikace, corporate identity, cílová skupina.
Klíčová slova v angličtině
Public relations, media, communications, rebranding, International Film Festival, marketing communications, corporate identity, target group.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na public relations. Specifikujte postavení a vývoj filmového festivalu a jeho současnou pozici v rámci České republiky a zahraničí.
2. Vytyčte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte zevrubnou analýzu současných PR aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně.
4. Zhodnoťte výsledky realizované analýzy PR aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
5. Na základě závěrů navrhněte projekt komunikačních aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně směřující k zefektivnění současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na public relations. Specifikujte postavení a vývoj filmového festivalu a jeho současnou pozici v rámci České republiky a zahraničí.
2. Vytyčte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte zevrubnou analýzu současných PR aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně.
4. Zhodnoťte výsledky realizované analýzy PR aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
5. Na základě závěrů navrhněte projekt komunikačních aktivit Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně směřující k zefektivnění současného stavu.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Ondřej Jirásek. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
SVOBODA, Václav. Public Relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha : Computer Press,2002. ISBN 80-7226-823-6.
BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1.
GROUND, Jiří. Běh na dlouhou trať. [autor knihy] Pavel Pospíšil. Efektivní public relations a media relations. Praha : Computer Press, 2002.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Ondřej Jirásek. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
SVOBODA, Václav. Public Relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha : Computer Press,2002. ISBN 80-7226-823-6.
BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1.
GROUND, Jiří. Běh na dlouhou trať. [autor knihy] Pavel Pospíšil. Efektivní public relations a media relations. Praha : Computer Press, 2002.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.V teoretické části uvádíte několik způsobů, jak lze měřit či hodnotit účinnost jednotlivých nástrojů PR. V rámci MFFDM však dochází pouze k monitorování mediální publicity. Myslíte si, že další analýza PR výstupů by pro MFFDM nepřinesla důležité informace? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Změní se podle vás hodnota značky, případně asociace s ní spojené, po kompletním rebrandingu, který v práci navrhujete?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku. (Kubíčková, ot. dle posudku)
3.Podrobně se věnujete problematice názvu MFFDM a navrhujete jednotnou podobu. Nepřemýšlela jste o výzkumu/průzkumné sondě mezi jednotlivými cílovými skupinami (užívajícími různé podoby názvu), který by zmapoval výhody a nevýhody uvedených podob názvu? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4. Byl proveden test noveho korporátního stylu po rebrandingu? (prof. Pavelka)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
5. Byla provedena registrace ochranne známky? (dr. Křížek)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.