Diplomová práce zkoumá roli PR v integrovaných marketingových komunikacích. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s potřebnými pojmy a definicemi z oblasti marketingových komunikací a rovněž s aktuálními poznatky k tématu role PR v integrovaných marketingových komunikacích. V praktické části autor s využitím názorů marketingových expertů podrobně analyzuje vybrané PR kampaně, na nichž ověřuje platnost hypotéz stanovených v úvodní části di-plomové práce. Takto získané poznatky jsou základem pro projektovou část diplomové práce, v níž autor navrhuje integrovanou komunikační PR kampaň.
Anotace v angličtině
The diploma thesis concerns on importance of public relations in integrated marketing communications. The thesis is split within three parts ? theoretical, practical, and a project one. The theoretical part explains all important key words in integrated marketing commu-nications as well as up-to-date findings regarding to a role of public relations in integrated marketing communications. In the practical part the student with collateral marketing ex-perts´ analyses selected PR campaigns and verify all hypothesis as have been set in the beginning of the diploma thesis. Those findings are used in real for the project part of the thesis where the student proposes an integrated communication PR strategy.
Klíčová slova
integrace, IMK, marketingové komunikace, vztahy s veřejností, komunikační strategie, PR
Klíčová slova v angličtině
integration, IMC, marketing communications, public relations, communication strategy, PR
Rozsah průvodní práce
95 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce zkoumá roli PR v integrovaných marketingových komunikacích. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s potřebnými pojmy a definicemi z oblasti marketingových komunikací a rovněž s aktuálními poznatky k tématu role PR v integrovaných marketingových komunikacích. V praktické části autor s využitím názorů marketingových expertů podrobně analyzuje vybrané PR kampaně, na nichž ověřuje platnost hypotéz stanovených v úvodní části di-plomové práce. Takto získané poznatky jsou základem pro projektovou část diplomové práce, v níž autor navrhuje integrovanou komunikační PR kampaň.
Anotace v angličtině
The diploma thesis concerns on importance of public relations in integrated marketing communications. The thesis is split within three parts ? theoretical, practical, and a project one. The theoretical part explains all important key words in integrated marketing commu-nications as well as up-to-date findings regarding to a role of public relations in integrated marketing communications. In the practical part the student with collateral marketing ex-perts´ analyses selected PR campaigns and verify all hypothesis as have been set in the beginning of the diploma thesis. Those findings are used in real for the project part of the thesis where the student proposes an integrated communication PR strategy.
Klíčová slova
integrace, IMK, marketingové komunikace, vztahy s veřejností, komunikační strategie, PR
Klíčová slova v angličtině
integration, IMC, marketing communications, public relations, communication strategy, PR
Zásady pro vypracování
1. Definujte základní pojmy vztahující se k tématu práce, porovnejte historický vývoj PR a marketingových komunikací
2. Definujte cíle práce, metody práce a pracovní hypotézy
3. Analyzujte využitelnost nástrojů marketingových komunikací a nástrojů PR ve vzájemné vazbě, vyvoďte závěry
4. Vytvořte metodiku začlenění jednotlivých nástrojů a aktivit marketingových komunikací do PR, podpořte metodiku argumenty z provedené analýzy
5. Navrhněte komunikační toky pro efektivní integraci marketingových komunikací a PR
Zásady pro vypracování
1. Definujte základní pojmy vztahující se k tématu práce, porovnejte historický vývoj PR a marketingových komunikací
2. Definujte cíle práce, metody práce a pracovní hypotézy
3. Analyzujte využitelnost nástrojů marketingových komunikací a nástrojů PR ve vzájemné vazbě, vyvoďte závěry
4. Vytvořte metodiku začlenění jednotlivých nástrojů a aktivit marketingových komunikací do PR, podpořte metodiku argumenty z provedené analýzy
5. Navrhněte komunikační toky pro efektivní integraci marketingových komunikací a PR
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Communications. 1. vydání. New York. McGraw-Hill
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2006
KOLEKTIV AUTORŮ. Napříč společenskou odpovědností firem. 1. vyd. Kladno, AISIS 2005
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha, Management Press 2003
MARKET VISION, ICN, Společenská odpovědnost firem, Praha 2007
MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. 1.vyd. Praha, Portál 1999
STEJSKALOVÁ, D. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha, Management Press 2008
TRNKOVÁ, J. Společenská odpovědnost firem-kompletní průvodce tématem & závěry z průzkumu v ČR. 1. vyd. Praha, Business Leaders Forum 2004, počet stran 56
ZYMAN, S. Konec reklamy tak, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha, Management Press 2006
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Communications. 1. vydání. New York. McGraw-Hill
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2006
KOLEKTIV AUTORŮ. Napříč společenskou odpovědností firem. 1. vyd. Kladno, AISIS 2005
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha, Management Press 2003
MARKET VISION, ICN, Společenská odpovědnost firem, Praha 2007
MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. 1.vyd. Praha, Portál 1999
STEJSKALOVÁ, D. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha, Management Press 2008
TRNKOVÁ, J. Společenská odpovědnost firem-kompletní průvodce tématem & závěry z průzkumu v ČR. 1. vyd. Praha, Business Leaders Forum 2004, počet stran 56
ZYMAN, S. Konec reklamy tak, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha, Management Press 2006
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku oponenta práce, Ph.Dr. Svoboda
1) Mohl by student srovnat míru aplikací PR v IMC v zahraničí a v ČR?
2) Zadluženost obyvatelstva ČR je vysoká a pokles jeho kupní síly je problémem. Nebylo by efektivnější nastavit téma kampaně na příznivější ceny za spotřebitelské úvěry?
3) Je management komunikace společnosti Cetelem adekvátně uspořádán pro realizaci IMC kampaní? Případně jak jej změnit?
Student plně odpověděl na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.