Tato diplomová práce zmapuje za pomoci vlastních poznatků, odborné literatury a dostupných zdrojů tvorbu image české společnosti RYOR v rámci konkurenčního pole.
Nečiní si nárok na vyčerpávající přehled, ale je snahou o základní a přehledné zmapování současné situace s moţností řešení.
Anotace v angličtině
This dissertation will map by using own knowledge, literature and available resources, creating the image of Czech company RYOR in the competitive field.
It do not make a claim to an exhaustive list, but the effort is a basic and clear mapping of the current situation with the options of the solution.
Klíčová slova
RYOR, image, kosmetika, firemní identita, design, komunikace, produkt,
kultura, reklama, kampaň, public relation, značka, marketing, výzkum
Klíčová slova v angličtině
RYOR, image, beauty, corporate identity, design, communication, product, culture,
advertising, campaign, public relations, brand marketing, research
Rozsah průvodní práce
76 s. (75 005 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce zmapuje za pomoci vlastních poznatků, odborné literatury a dostupných zdrojů tvorbu image české společnosti RYOR v rámci konkurenčního pole.
Nečiní si nárok na vyčerpávající přehled, ale je snahou o základní a přehledné zmapování současné situace s moţností řešení.
Anotace v angličtině
This dissertation will map by using own knowledge, literature and available resources, creating the image of Czech company RYOR in the competitive field.
It do not make a claim to an exhaustive list, but the effort is a basic and clear mapping of the current situation with the options of the solution.
Klíčová slova
RYOR, image, kosmetika, firemní identita, design, komunikace, produkt,
kultura, reklama, kampaň, public relation, značka, marketing, výzkum
Klíčová slova v angličtině
RYOR, image, beauty, corporate identity, design, communication, product, culture,
advertising, campaign, public relations, brand marketing, research
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů. Objasněte pojmy vztahující se k tématu práce: image, firemní identita-design, komunikace, produkt, spotrebitelské chování, marketingový výzkum, marketingový a komunikacní mix.
2. Stanovte metodologii a hypotézy diplomové práce.
3. V praktické části projektu popište vznik a vývoj image, analyzujte reklamní kampaň pomocí nástrojů marketingové komunikace.
4. V projektové části proveďte průzkum trhu, cílová skupina zákazníci/ nezákazníci.
5. Proveďte závěrečné shrnutí.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů. Objasněte pojmy vztahující se k tématu práce: image, firemní identita-design, komunikace, produkt, spotrebitelské chování, marketingový výzkum, marketingový a komunikacní mix.
2. Stanovte metodologii a hypotézy diplomové práce.
3. V praktické části projektu popište vznik a vývoj image, analyzujte reklamní kampaň pomocí nástrojů marketingové komunikace.
4. V projektové části proveďte průzkum trhu, cílová skupina zákazníci/ nezákazníci.
5. Proveďte závěrečné shrnutí.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004, 282 s. ISBN 80-247-0393-9.
Vysekalová, J., Strnad, P., Vydrová, J.; Základy marketingu; vydalo nakladatelství Fortuna; Praha; 1997,1999; str.164; ISBN 80-7168-668-9
Foret, M., Stávková J., Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160s. ISBN 80-247-0385-8.
Vysekalová, J.: Analýza image, Mospra, Brno 1994
Vysekalová, J., Mikeš, J., Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5
Brooks, I.: Firemní kultura. Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Computer Press, Brno 2003
Herbst, D.: Corporate identity, Colnelsen Verlag, Berlin 2006
Dále budou využity statě z odborných čaopisů a internetové zdroje.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J. Psychologie spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004, 282 s. ISBN 80-247-0393-9.
Vysekalová, J., Strnad, P., Vydrová, J.; Základy marketingu; vydalo nakladatelství Fortuna; Praha; 1997,1999; str.164; ISBN 80-7168-668-9
Foret, M., Stávková J., Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160s. ISBN 80-247-0385-8.
Vysekalová, J.: Analýza image, Mospra, Brno 1994
Vysekalová, J., Mikeš, J., Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5
Brooks, I.: Firemní kultura. Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Computer Press, Brno 2003
Herbst, D.: Corporate identity, Colnelsen Verlag, Berlin 2006
Dále budou využity statě z odborných čaopisů a internetové zdroje.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou magisterskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Str. 38: "Pro výzkum byla zvolena metoda písemného dotazníku ? osloveny byly zákaznice a nezákaznice ? výběr respondentek byl určen věkovou hranicí 20 - 35 let ?". Přibližte, jak a kdo šetření realizoval.
2. Str. 39: " Současné uživatelky ? se rekrutují ze starší cílové skupiny, ale jak již bylo zmíněno, orientace výzkumné sondy je na mladší skupinu záměrná. Z tohoto důvodu je počet respondentek řazený do skupiny uživatelek menší, než v neuživatelské skupině (7:23). Vysvětlete Váš záměr vzhledem k nastaveným pracovním hypotézám (viz H1).
3. Zajímalo by mne, co bylo motivací k určení věkového rozpětí potenciálních zákaznic s cílem realizace jednorázové komunikační kampaně na její oslovení. Dívky ve věku 20 let a mladé ženy ve věku 35 let jsou ve vnímání priorit, ideálů, ? od sebe přeci jen hodně vzdáleny (např. pro výběr tváře značky).
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.