Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism.
Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz.
Praktická část se věnuje stěžejním odborům CzechTourism a okruhu jimi vykonávaných činností v souvislosti s tvorbou image agentury.
V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporuče-ní jak image agentury posilovat v budoucnosti.
Anotace v angličtině
My thesis objective is to define progressive methods of Czech Tourism Central image making by means of available resources, articles in periodicals and my own gained experience.
Theoretical part deals with the explanation of terms and words related to the corresponding part of my thesis and further on, deals with the definition of the historic and cultural context of travelling and tourism and sets specification of methodology research.
Practical part of my thesis deals with crucial Czech Turism sections and the range of its activities providing the agency with a proper image strategy.
Project part is orientated to the achieved research results which are necessary tools for setting the evaluation hypothesis criteria. At the end of my thesis, I will define the convenient strategic rules for further agency image enhancement.
Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism.
Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz.
Praktická část se věnuje stěžejním odborům CzechTourism a okruhu jimi vykonávaných činností v souvislosti s tvorbou image agentury.
V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporuče-ní jak image agentury posilovat v budoucnosti.
Anotace v angličtině
My thesis objective is to define progressive methods of Czech Tourism Central image making by means of available resources, articles in periodicals and my own gained experience.
Theoretical part deals with the explanation of terms and words related to the corresponding part of my thesis and further on, deals with the definition of the historic and cultural context of travelling and tourism and sets specification of methodology research.
Practical part of my thesis deals with crucial Czech Turism sections and the range of its activities providing the agency with a proper image strategy.
Project part is orientated to the achieved research results which are necessary tools for setting the evaluation hypothesis criteria. At the end of my thesis, I will define the convenient strategic rules for further agency image enhancement.
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Vypracujte teoretickou část s orientací na odbornou terminologii a poznatky vztahující se k problematice tvorby image v oblasti cestovního ruchu.
3. Poznatky z teoretické části shrňte do pracovních hypotéz.
4. Analyzujte proces tvorby image agentury CzechTourism ve fázích jeho vývoje za pomoci nástrojů marketingové komunikace.
5. Na základě výsledků analýz vypracujte návrh dalšího vývoje image agentury CzechTourism.
6. Zhodnoťte výsledky, proveďte konfrontaci s hypotézami a vyvoďte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Vypracujte teoretickou část s orientací na odbornou terminologii a poznatky vztahující se k problematice tvorby image v oblasti cestovního ruchu.
3. Poznatky z teoretické části shrňte do pracovních hypotéz.
4. Analyzujte proces tvorby image agentury CzechTourism ve fázích jeho vývoje za pomoci nástrojů marketingové komunikace.
5. Na základě výsledků analýz vypracujte návrh dalšího vývoje image agentury CzechTourism.
6. Zhodnoťte výsledky, proveďte konfrontaci s hypotézami a vyvoďte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I.: Firemní kultura. Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Computer Press, Brno 2003, počet stran 296, ISBN 80-7226-763-9.
HERBST, D.: Corporate Identity. Cornelsen Verlag, Berlín 2006, ISBN 3-464-49056-4.
VYSEKALOVÁ, J.: Image a firemní identita. Grada Publishing a.s., Praha 2009, počet stran 192, ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, J. MIKEŠ J.: Reklama. Jak dělat reklamu. Grada, Praha 2007, počet stran 208, ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I.: Firemní kultura. Jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Computer Press, Brno 2003, počet stran 296, ISBN 80-7226-763-9.
HERBST, D.: Corporate Identity. Cornelsen Verlag, Berlín 2006, ISBN 3-464-49056-4.
VYSEKALOVÁ, J.: Image a firemní identita. Grada Publishing a.s., Praha 2009, počet stran 192, ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, J. MIKEŠ J.: Reklama. Jak dělat reklamu. Grada, Praha 2007, počet stran 208, ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V oponetském posudku byly položeny uvedené otázky (Ing. Jiří Mikeš):
1. Jaký je názor diplomantky na používání názvu ČESKO a co soudí o státním
"bublinkovém"logu Czech Republic?¨
2. Má Czech Tourism zpracované "stories"pro budování C.I.?
3. Jakým směrem by se měl ubírat rebranding značky ČR a pro která či které odvětví naší ekonomiky je nutno mít logo?Proč?
Doplňující otázky:
Kotyzová, PhDr. - Nejednost prezentace ČR - jakým způsobem je možné ji sjednotit?
Kotyzová, PhDr. - Co podle Vašeho názoru prezentuje pojem Česko?
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na uvedené otázky.