Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce.
V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence.
Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko
Annotation in English
The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts.
In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work.
The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis.
The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko.
Keywords
nezisková organizace, marketingová komunikace, komunikační strategie, mateřské centrum
Keywords in English
nonprofit organization, marketing communication, communication strategy, the parent center
Length of the covering note
91
Language
CZ
Annotation
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce.
V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence.
Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko
Annotation in English
The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts.
In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work.
The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis.
The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko.
Keywords
nezisková organizace, marketingová komunikace, komunikační strategie, mateřské centrum
Keywords in English
nonprofit organization, marketing communication, communication strategy, the parent center
Research Plan
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu neziskového sektoru s důrazem na komunikační strategii a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace občanského sdružení MC Srdiečko.
2. Stanovte pracovní hypotézy diplomové práce a její cíl.
3. Analyzujte činnost občanského sdružení MC Srdiečko, zaměřte se na její současnou komunikační strategii.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě vyvozených závěrů navrhněte projekt komunikační strategie pro občanské sdružení MC Srdiečko.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu neziskového sektoru s důrazem na komunikační strategii a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace občanského sdružení MC Srdiečko.
2. Stanovte pracovní hypotézy diplomové práce a její cíl.
3. Analyzujte činnost občanského sdružení MC Srdiečko, zaměřte se na její současnou komunikační strategii.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě vyvozených závěrů navrhněte projekt komunikační strategie pro občanské sdružení MC Srdiečko.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd.1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80 ? 85943- 07- 7
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001.177 s . ISBN 8086119416
ŠEDIVÝ, Marek; Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v raxi neziskových organizací. Vyd. 3.Gaudeamus, 2008.173 s. ISBN 978-80-7041-083-07
Čítanka pre neziskové organizácie. 1. vyd. Bratislava: Centrum prevencie a riešenia konfliktov, 1998. 199 s. ISBN 80-967890-5-8
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd.1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80 ? 85943- 07- 7
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001.177 s . ISBN 8086119416
ŠEDIVÝ, Marek; Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v raxi neziskových organizací. Vyd. 3.Gaudeamus, 2008.173 s. ISBN 978-80-7041-083-07
Čítanka pre neziskové organizácie. 1. vyd. Bratislava: Centrum prevencie a riešenia konfliktov, 1998. 199 s. ISBN 80-967890-5-8
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponentky. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudcích byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová, ot. č. 1 - 3, Bačuvčík, Ph.D. - ot. č. 4):
1. V teoretické části DP poměrně hodně opouštíte "tradiční" literární zdroje, využíváte zdroje "online". Proč? (dostupnost, aktuálnost, zastaralost?)
2. V práci není vyjádřeno, zda dotyčné centrum trpí nedostatkem návštěvníků nebo ne. Mohla byste, prosím, informace v tomto smyslu doplnit?
3. Pokud prodej časopisu Srdiečko nepokryje výrobní náklady, uvažovala byste o inzerci? Pokud ano, jaká inzerce by přicházela v úvahu?
4. Prosím případně o komentář k mým výhradám týkajícím se další segmentace respondentek průzkumu a navrhovaného časopisu.
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
Doplňující otázky:
Jak byste komunikovala s donátory, jak byste vybírala vhodné subjekty k oslovení? Otázka zodpovězena.
Jak probíhá financování dané organizace? Otázka zodpovězena.