Customer Relationship Management (CRM) je významným pojem v oblasti podnikání již od pradávna. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je stále považován za alfu a omegu trhu a pokud mu není věnována dostatečná pozornost, ztrácí zájem o koupi a od společnosti odchází. Proto by každá společnost, která chce uspět na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Zkoumanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Petruzalek s. r. o.
Anotace v angličtině
Customer Relationship Management is very important term in business since time immemorial. Communication with customers wouldn’t be missed in well prospering and well running company of the 21.century. The customer is still considered to be a foundation stone of a market and when the company doesn’t take care of him in attention, he loses interest in buying products and leaves the company. The company that wants to succeed in business should CRM use. I cooperated with Petruzalek Ltd.
Klíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky, zákazník, segmentace zákazníků, spokojený zákazník, marketing
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, a customer, segmentation of the customers, a satisfied customer, marketing
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Customer Relationship Management (CRM) je významným pojem v oblasti podnikání již od pradávna. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je stále považován za alfu a omegu trhu a pokud mu není věnována dostatečná pozornost, ztrácí zájem o koupi a od společnosti odchází. Proto by každá společnost, která chce uspět na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Zkoumanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Petruzalek s. r. o.
Anotace v angličtině
Customer Relationship Management is very important term in business since time immemorial. Communication with customers wouldn’t be missed in well prospering and well running company of the 21.century. The customer is still considered to be a foundation stone of a market and when the company doesn’t take care of him in attention, he loses interest in buying products and leaves the company. The company that wants to succeed in business should CRM use. I cooperated with Petruzalek Ltd.
Klíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky, zákazník, segmentace zákazníků, spokojený zákazník, marketing
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, a customer, segmentation of the customers, a satisfied customer, marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho aplikaci.
Analyzujte úroveň současného řízení vztahů se zákazníky ve firmě Petruzalek s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho aplikaci.
Analyzujte úroveň současného řízení vztahů se zákazníky ve firmě Petruzalek s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1]BENEŠ, I., ŘEHULKA, P. Deset zlatých pravidel péče o zákazníky, aneb, CRM v digiálním věku. Management Press. Praha 2001.1. vydání,150 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Computer Press. Praha 2002.1. vydání. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3]DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada Publishing 2002. 1. vydání. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[4]GEFFORY, E., K. Zákazník, náš protivník nebo partner? Management Press. Praha 2001. 1. vydání. 198 s. ISBN 80-7261-034-1.
[5]CHROMÁ, K. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy. UTB Fame. Zlín 2003. 74 l.
Seznam doporučené literatury
[1]BENEŠ, I., ŘEHULKA, P. Deset zlatých pravidel péče o zákazníky, aneb, CRM v digiálním věku. Management Press. Praha 2001.1. vydání,150 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Computer Press. Praha 2002.1. vydání. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3]DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada Publishing 2002. 1. vydání. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[4]GEFFORY, E., K. Zákazník, náš protivník nebo partner? Management Press. Praha 2001. 1. vydání. 198 s. ISBN 80-7261-034-1.
[5]CHROMÁ, K. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy. UTB Fame. Zlín 2003. 74 l.