Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění současného image města Vsetín z pohledu obyvatel města Vsetín a okolí města. V teoretické části je věnována především pozornost marketingovému mixu města a praktická část se zabývá současným stavem města Vsetín, analýzou jeho vnitřních a vnějších faktorů a zhodnocením výzkumu veřejného mínění prováděného ve městě Vsetín. V závěru jsou na základě zjištěných nedostatků navrhnuta opatření ke zlepšení image města Vsetín.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on finding out the current image of the city Vsetin from as far as its inhabitants and the outskirts are concerned. The theoretical part is focused above all on the marketing mix of the town. The practical part deals with the current situation of the city Vsetin, with the analysis of the inside and outside factors of the city and with the assessment of the results of the public opinion research, which had been conducted in the city. At the end there are suggested measures to improve the image of Vsetin based on the established deficiencies.
Klíčová slova
image, marketing měst a obcí, marketingový výzkum, SWOT analýza, veřejné mínění
Klíčová slova v angličtině
image, marketing of the cities and the communities, marketing research, SWOT analysis, public opinion
Rozsah průvodní práce
78 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění současného image města Vsetín z pohledu obyvatel města Vsetín a okolí města. V teoretické části je věnována především pozornost marketingovému mixu města a praktická část se zabývá současným stavem města Vsetín, analýzou jeho vnitřních a vnějších faktorů a zhodnocením výzkumu veřejného mínění prováděného ve městě Vsetín. V závěru jsou na základě zjištěných nedostatků navrhnuta opatření ke zlepšení image města Vsetín.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on finding out the current image of the city Vsetin from as far as its inhabitants and the outskirts are concerned. The theoretical part is focused above all on the marketing mix of the town. The practical part deals with the current situation of the city Vsetin, with the analysis of the inside and outside factors of the city and with the assessment of the results of the public opinion research, which had been conducted in the city. At the end there are suggested measures to improve the image of Vsetin based on the established deficiencies.
Klíčová slova
image, marketing měst a obcí, marketingový výzkum, SWOT analýza, veřejné mínění
Klíčová slova v angličtině
image, marketing of the cities and the communities, marketing research, SWOT analysis, public opinion
Zásady pro vypracování
Na základě literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu měst a obcí.
Proveďte analýzu současného image města Vsetín ve vztahu k různým cílovým skupinám.
Na základě zjištěných nedostatků navrhněte opatření ke zlepšení image města.
Zásady pro vypracování
Na základě literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu měst a obcí.
Proveďte analýzu současného image města Vsetín ve vztahu k různým cílovým skupinám.
Na základě zjištěných nedostatků navrhněte opatření ke zlepšení image města.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. rozš. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] NĚMEC, Pavel. Public relations: zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-20-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. b. v. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. rozš. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] NĚMEC, Pavel. Public relations: zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-20-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. b. v. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.