Teoretická časť tejto práce obsahuje poznatky vychádzajúce z odbornej literatúry vzťahu-júcej sa k téme práce. Popisuje oblasť neziskovej organizácie, imidžu a marketingovej ko-munikácie. Praktická časť obsahuje zoznámenie sa s organizáciou, zmapovanie doterajšej marketingovej komunikácie organizácie a SWOT analýzu. V projektovej časti práce je na-vrhnutý projekt, v závislosti na prevedených analýzach, ktorý prináša zvýšenie povedomia organizácie a prostredníctvom marketingovej komunikácie vytvára jej pozitívny imidž.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of non-profit organization, of the image and the area of marketing communication. The prac-tical part of the diploma thesis includes introducing the organization, the mapping out of the actual marketing communication of the organization and the SWOT analysis. In the project part of the diploma thesis, the project is designed depending on the analyses carried out. This project brings an increase in the consciousness of the organization, and through the marketing communication it forms its positive image.
Klíčová slova
nezisková organizácia, imidž, marketingová komunikácia, public relations, propagácia, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, image, marketing communication, public relations, promotion, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
76 s., 5
Jazyk
SK
Anotace
Teoretická časť tejto práce obsahuje poznatky vychádzajúce z odbornej literatúry vzťahu-júcej sa k téme práce. Popisuje oblasť neziskovej organizácie, imidžu a marketingovej ko-munikácie. Praktická časť obsahuje zoznámenie sa s organizáciou, zmapovanie doterajšej marketingovej komunikácie organizácie a SWOT analýzu. V projektovej časti práce je na-vrhnutý projekt, v závislosti na prevedených analýzach, ktorý prináša zvýšenie povedomia organizácie a prostredníctvom marketingovej komunikácie vytvára jej pozitívny imidž.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of non-profit organization, of the image and the area of marketing communication. The prac-tical part of the diploma thesis includes introducing the organization, the mapping out of the actual marketing communication of the organization and the SWOT analysis. In the project part of the diploma thesis, the project is designed depending on the analyses carried out. This project brings an increase in the consciousness of the organization, and through the marketing communication it forms its positive image.
Klíčová slova
nezisková organizácia, imidž, marketingová komunikácia, public relations, propagácia, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, image, marketing communication, public relations, promotion, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují neziskové organizace, image a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište historii, působení a aktivity zvolené instituce.
Proveďte analýzu image a současného stavu komunikačních aktivit.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na zlepšení jejího image.
Vyhodnoťte přínosy projektu a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují neziskové organizace, image a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište historii, působení a aktivity zvolené instituce.
Proveďte analýzu image a současného stavu komunikačních aktivit.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na zlepšení jejího image.
Vyhodnoťte přínosy projektu a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 155 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T.J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 207 s. ISBN: 80-85943-07-7.
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] PESLMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketing communi-cations. New York: Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 0-273-70693-4.
[5] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: Ekopress, 2007. 187 s. ISBN: 978-80-86929-25-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 155 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T.J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 207 s. ISBN: 80-85943-07-7.
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] PESLMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketing communi-cations. New York: Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 0-273-70693-4.
[5] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: Ekopress, 2007. 187 s. ISBN: 978-80-86929-25-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zdůvodněte jak spolu souvisejí image a mkt komunikace? Proč jste měnila barvy loga na plakátech?