Bakalářská práce se zabývá systémem řízení kvality v podniku IMPROMAT KLIMA spol.
s r. o. V teoretické části se autorka zaměřila na popis managementu jakosti a na jeho historii. Dále se práce věnuje jednotlivým ISO normám, zabývající se problematikou řízení a kontrolování kvality a také normám s tím související. Praktická část bakalářské práce analyzuje daný podnik a popisuje normy, které se v podniku používají. V poslední části práce autorka provádí zhodnocení implementovaných norem a podává doporučení.
Anotace v angličtině
Bachelor project is deal with system quality management in IMPROMAT KLIMA spol.
s. r. o. company. In theoretic part is specialized to description quality management, and its history. Further project description individual ISO standarts, conversant problems management and controlling of quality and standarts connecting with this. Practical part
analyse company Impromat Klima, description its standarts, which in the company use. In last part author practise implementation standarts and feed introduction.
Klíčová slova
ISO 9000, ISO 14000, OHSAS, jakost, management kvality
Klíčová slova v angličtině
ISO 9000, ISO 14000, OHSAS, quality, quality management
Rozsah průvodní práce
46 s., 1s. schéma
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá systémem řízení kvality v podniku IMPROMAT KLIMA spol.
s r. o. V teoretické části se autorka zaměřila na popis managementu jakosti a na jeho historii. Dále se práce věnuje jednotlivým ISO normám, zabývající se problematikou řízení a kontrolování kvality a také normám s tím související. Praktická část bakalářské práce analyzuje daný podnik a popisuje normy, které se v podniku používají. V poslední části práce autorka provádí zhodnocení implementovaných norem a podává doporučení.
Anotace v angličtině
Bachelor project is deal with system quality management in IMPROMAT KLIMA spol.
s. r. o. company. In theoretic part is specialized to description quality management, and its history. Further project description individual ISO standarts, conversant problems management and controlling of quality and standarts connecting with this. Practical part
analyse company Impromat Klima, description its standarts, which in the company use. In last part author practise implementation standarts and feed introduction.
Klíčová slova
ISO 9000, ISO 14000, OHSAS, jakost, management kvality
Klíčová slova v angličtině
ISO 9000, ISO 14000, OHSAS, quality, quality management
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice systému řízení kvality s konkrétní aplikací v podmínkách společnosti IMPROMAT KLIMA s. r. o.
Problematika managementu kvality a mezinárodních norem pro zabezpečení jakosti.
Představení společnosti IMPROMAT KLIMA spol. s. r. o.
Analýza a zhodnocení implementovaných norem pro zabezpečení jakosti ve společnosti IMPROMAT KLIMA spol. s. r. o. a návrh doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice systému řízení kvality s konkrétní aplikací v podmínkách společnosti IMPROMAT KLIMA s. r. o.
Problematika managementu kvality a mezinárodních norem pro zabezpečení jakosti.
Představení společnosti IMPROMAT KLIMA spol. s. r. o.
Analýza a zhodnocení implementovaných norem pro zabezpečení jakosti ve společnosti IMPROMAT KLIMA spol. s. r. o. a návrh doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] NENADÁL, J. a kol. Moderní management jakosti: Principy, postupy, metody. Praha: Management press, 2008. ISBN 978-80-7261-186-7 \vsp{1,5mm}
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 2. doplněné vydání. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-110-0 \vsp{1,5mm}
[3] NEUMAIEROVÁ, I. a kol. Řízení hodnoty podniku anebo nedělejme z podniku záhadu. Praha: Profess Consulting, 2005. ISBN 80-7259-022-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] NENADÁL, J. a kol. Moderní management jakosti: Principy, postupy, metody. Praha: Management press, 2008. ISBN 978-80-7261-186-7 \vsp{1,5mm}
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 2. doplněné vydání. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-110-0 \vsp{1,5mm}
[3] NEUMAIEROVÁ, I. a kol. Řízení hodnoty podniku anebo nedělejme z podniku záhadu. Praha: Profess Consulting, 2005. ISBN 80-7259-022-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Janošec - Otázky oponenta (viz. posudek), vedoucí otázky nestanovila.
Kressová - S jakými překážkami se můžou setkat? Proč řešíte toto téma v této firmě?
Mašek - Když si chcete sama něco koupit, jak to uděláte?