Finančná analýza spojena s rozhodovaním o investícii. Informácie o firme, zhodnotenie ich výsledkov a tvorby finančnej analýzy, rozhodovanie o investícii a doporučenia pre firmu.
Anotace v angličtině
finance analysis helping by decision making about an investment. Calculating economical results of a company, decision making about an investment, making recommends to the company.
finance analysis, rentability, liquidity, profitability, Economic Value Added, activity, return of investment, recommends for a company
Rozsah průvodní práce
39 s., 20 s. obr príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Finančná analýza spojena s rozhodovaním o investícii. Informácie o firme, zhodnotenie ich výsledkov a tvorby finančnej analýzy, rozhodovanie o investícii a doporučenia pre firmu.
Anotace v angličtině
finance analysis helping by decision making about an investment. Calculating economical results of a company, decision making about an investment, making recommends to the company.
finance analysis, rentability, liquidity, profitability, Economic Value Added, activity, return of investment, recommends for a company
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny o finanční analýze a jejím vlivu na rozhodování o investicích.
Vypracujte finanční analýzu firmy Sauer-Danfoss a.s.
Udělejte analýzu zavedení nové investice do firmy Sauer-Danfoss a.s. pomocí vypracované finanční analýzy.
Zhodnoťte zavedení nové investice a dejte doporučení firmě Sauer-Danfoss a.s.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny o finanční analýze a jejím vlivu na rozhodování o investicích.
Vypracujte finanční analýzu firmy Sauer-Danfoss a.s.
Udělejte analýzu zavedení nové investice do firmy Sauer-Danfoss a.s. pomocí vypracované finanční analýzy.
Zhodnoťte zavedení nové investice a dejte doporučení firmě Sauer-Danfoss a.s.
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P. Marketing management. 2. vydanie. Victoria publishing, Praha, 1995, ISBN 80- 85605-08-2
2. Slávik, Š. Strategický manažment. Ekonóm, Bratislava, 1997, ISBN 80-356-0961-2
3. Sedláčková, H. Strategická anlaýza. 1. vydanie. C.H.Beck, Praha, 2000, ISBN 80-71794-22-8
4. Synek, M. a kol. Ekonomika a řízení podniku. 1. vydanie. VŠE Praha, Praha 1995, ISBN 80-7079-496-8
5. Dupaľ, A. Vnútropodnikový manažment výroby. EKONÓM, 1998, ISBN 80-225-0959-0
6. Smejkal, V., Rais, K. Řízení rizik. Grada, Praha, 2003, ISBN 80-247-0198-7
7. Tomek,G., Vávrová, V. Marketing Management. Praha VUT, 1999, ISBN 80-01-01904-7
8. Trnka, F., Porvazník, J., Bobák, R. Research Into the competitive abilities of Czech industrial Producers, Hart press, Otrokovice, 2003, ISBN 80-7318-117-7
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P. Marketing management. 2. vydanie. Victoria publishing, Praha, 1995, ISBN 80- 85605-08-2
2. Slávik, Š. Strategický manažment. Ekonóm, Bratislava, 1997, ISBN 80-356-0961-2
3. Sedláčková, H. Strategická anlaýza. 1. vydanie. C.H.Beck, Praha, 2000, ISBN 80-71794-22-8
4. Synek, M. a kol. Ekonomika a řízení podniku. 1. vydanie. VŠE Praha, Praha 1995, ISBN 80-7079-496-8
5. Dupaľ, A. Vnútropodnikový manažment výroby. EKONÓM, 1998, ISBN 80-225-0959-0
6. Smejkal, V., Rais, K. Řízení rizik. Grada, Praha, 2003, ISBN 80-247-0198-7
7. Tomek,G., Vávrová, V. Marketing Management. Praha VUT, 1999, ISBN 80-01-01904-7
8. Trnka, F., Porvazník, J., Bobák, R. Research Into the competitive abilities of Czech industrial Producers, Hart press, Otrokovice, 2003, ISBN 80-7318-117-7