Vo svojej práci sa zameriavam na problematiku interaktivity v naratívnych médiách a to najmä v audiovizuálnej tvorbe. Venujem sa vývoju itneraktivity ako aj jej súčasnému stavu a budúcnosti z hľadiska naratívnych médií. Okrem toho sa zaoberám rôznymi modelmi vnútornej stavby príbehu a zamýšľam sa nad ich vhodnosťou pre rozprávanie interaktívnych príbehov. Na záver práce predstavujem svoju vlastnú predstavu o možnej podobe interaktívneho filmu.
Anotace v angličtině
In my work I focus on the issue of interactivity in narrative media, especially in audiovisual production. I adress the evolution of interactivity, as well as its current state and its future in terms of narrative media. I also entertain the subject of different models of the inner structure of a story and meditate on their suitability for telling interactive stories. At the end of my work I present my own idea of the possible form of interactive film.
interactivity, film, television, itneractive drama
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Vo svojej práci sa zameriavam na problematiku interaktivity v naratívnych médiách a to najmä v audiovizuálnej tvorbe. Venujem sa vývoju itneraktivity ako aj jej súčasnému stavu a budúcnosti z hľadiska naratívnych médií. Okrem toho sa zaoberám rôznymi modelmi vnútornej stavby príbehu a zamýšľam sa nad ich vhodnosťou pre rozprávanie interaktívnych príbehov. Na záver práce predstavujem svoju vlastnú predstavu o možnej podobe interaktívneho filmu.
Anotace v angličtině
In my work I focus on the issue of interactivity in narrative media, especially in audiovisual production. I adress the evolution of interactivity, as well as its current state and its future in terms of narrative media. I also entertain the subject of different models of the inner structure of a story and meditate on their suitability for telling interactive stories. At the end of my work I present my own idea of the possible form of interactive film.
interactivity, film, television, itneractive drama
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část Bc. práce:
- Teoretická část práce je v pevné vazbě, která nedovoluje vyjímání ani
vkládání listů.
- Rozsah: min. 20 stran textu podle zadání: Možnosti interaktívnej drámy vo filme a v TV
- nutno odevzdat 1 ks v pevné vazbě, vč. 1 ks CD s verzí PDF + 2 ks v měkké
vazbě. A 1x PDF elektronicky odeslat knihovně UTB.
2. Praktická část Bc.práce zahrnuje:
- Bakalářský film, název : NÁZEV VAŠEHO BC FILMU
nutno odevzdat na nosiči DVD - 3 ks formát video dvd a 3 ks formát .avi
se zvukem (pokud možno nekomprimované avi)
- Propagační plakát k filmu
- Součástí praktické části je i neomezené množství ilustrací a příloh
obsahující výtvarné návrhy a technický scénář, vše inteligentně prezentováno
v deskách.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část Bc. práce:
- Teoretická část práce je v pevné vazbě, která nedovoluje vyjímání ani
vkládání listů.
- Rozsah: min. 20 stran textu podle zadání: Možnosti interaktívnej drámy vo filme a v TV
- nutno odevzdat 1 ks v pevné vazbě, vč. 1 ks CD s verzí PDF + 2 ks v měkké
vazbě. A 1x PDF elektronicky odeslat knihovně UTB.
2. Praktická část Bc.práce zahrnuje:
- Bakalářský film, název : NÁZEV VAŠEHO BC FILMU
nutno odevzdat na nosiči DVD - 3 ks formát video dvd a 3 ks formát .avi
se zvukem (pokud možno nekomprimované avi)
- Propagační plakát k filmu
- Součástí praktické části je i neomezené množství ilustrací a příloh
obsahující výtvarné návrhy a technický scénář, vše inteligentně prezentováno
v deskách.
Seznam doporučené literatury
Prof. Flusser, Vilém "Moc obrazu" Výtvarné umění (3-4/96)
Koukolík, František "Vzpoura deprivantů"
Koukolík, František "Machiaveliánská inteligence"
Montola, Stenros, Waern "Pervasive Games: Theory and Design"
Sheldon, Lee "Character development and storytelling for games"
Denward, Waern "Broadcast culture meets role-playing culture" Playground worlds 2008
Seznam doporučené literatury
Prof. Flusser, Vilém "Moc obrazu" Výtvarné umění (3-4/96)
Koukolík, František "Vzpoura deprivantů"
Koukolík, František "Machiaveliánská inteligence"
Montola, Stenros, Waern "Pervasive Games: Theory and Design"
Sheldon, Lee "Character development and storytelling for games"
Denward, Waern "Broadcast culture meets role-playing culture" Playground worlds 2008