Informace o kvalifikační práci Prieskum trhu záujmu inštitúcií a úradov o akreditované vzdelávanie a prípravu pracovníkov v internom vzdelávacom systéme pre firmu PROFIMA, s. r. o.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Průzkum trhu zájmu institucí a úřadů o akreditované vzdělávání a přípravu pracovníků v interním vzdělávacím systému pro firmu PROFIMA, s. r. o.
Hlavní téma v angličtině
Market interest research for institutions and offices about certificated education and employees preparation in internal education system for company PROXIMA, inc.
Název dle studenta
Prieskum trhu záujmu inštitúcií a úradov o akreditované vzdelávanie a prípravu pracovníkov v internom vzdelávacom systéme pre firmu PROFIMA, s. r. o.
Bakalárska práca skúma záujem inštitúcií a úradov o akreditované vzdelávanie ponúkané spoločnosťou PROFIMA, s.r.o., spracováva literárne pramene z oblasti personalistiky a marketingu, analyzuje záujem pomocou dotazníku.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is exploring the interest of institutions and government agencies about accredited education offered by the company PROFIMA, Ltd., working up literary roots from personalistic and marketing spheres, analyzing interest using a questionnaire.
Bakalárska práca skúma záujem inštitúcií a úradov o akreditované vzdelávanie ponúkané spoločnosťou PROFIMA, s.r.o., spracováva literárne pramene z oblasti personalistiky a marketingu, analyzuje záujem pomocou dotazníku.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is exploring the interest of institutions and government agencies about accredited education offered by the company PROFIMA, Ltd., working up literary roots from personalistic and marketing spheres, analyzing interest using a questionnaire.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se dané problematiky.
Proveďte analýzu zájmu institucí a úřadů o akreditované vzdělávání a přípravu pracovníků a proveďte jejich zhodnocení podle vybrané metody.
Vypracujte soubor poznatků a doporučení pro firmu PROFIMA, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se dané problematiky.
Proveďte analýzu zájmu institucí a úřadů o akreditované vzdělávání a přípravu pracovníků a proveďte jejich zhodnocení podle vybrané metody.
Vypracujte soubor poznatků a doporučení pro firmu PROFIMA, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
1. BROUČKOVÁ, J. a kol., Marketing. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
2. BUREŠ, I., Marketingově řízená firma. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-24-1.
3. BURNETT, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-655-1.
4. CARON, N., Prodej problémovým zákazníkům. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0204-5
5. FORET, M., Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Seznam doporučené literatury
1. BROUČKOVÁ, J. a kol., Marketing. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
2. BUREŠ, I., Marketingově řízená firma. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-24-1.
3. BURNETT, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-655-1.
4. CARON, N., Prodej problémovým zákazníkům. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0204-5
5. FORET, M., Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.