Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis considers e-commerce and connection between modern marketing and Internet. The main goal was to analyse czech internet shops with sports equipment for the company called Antonín Blažek - RCM. The publication contains a comparing analyse of four czech electronic sportshops, which were chosen as the biggest potential competitors of company RCM. The thesis also includes a marketing research reffering to the popularity of buying sports equipment on the Internet.
Internet, internet shop, marketing, marketing research, e-commerce
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis considers e-commerce and connection between modern marketing and Internet. The main goal was to analyse czech internet shops with sports equipment for the company called Antonín Blažek - RCM. The publication contains a comparing analyse of four czech electronic sportshops, which were chosen as the biggest potential competitors of company RCM. The thesis also includes a marketing research reffering to the popularity of buying sports equipment on the Internet.
Internet, internet shop, marketing, marketing research, e-commerce
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky z oblasti internetového marketingu se zaměřením na prodej přes internet.
II. Praktická část
Dle stanovených kritérií zhodnoťte a porovnejte vybrané české internetové obchody se sportovními potřebami.
Proveďte marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes internet.
Na základě výsledků analýz vyslovte doporučení pro firmu Antonín Blažek {-} RCM ke vstupu na internetový trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky z oblasti internetového marketingu se zaměřením na prodej přes internet.
II. Praktická část
Dle stanovených kritérií zhodnoťte a porovnejte vybrané české internetové obchody se sportovními potřebami.
Proveďte marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes internet.
Na základě výsledků analýz vyslovte doporučení pro firmu Antonín Blažek {-} RCM ke vstupu na internetový trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] LYNCH, Patrick, HORTON, Sarah. Základní průvodce webdesignem. 1. vyd. Brno: Zoner software, 2004. 240 s. ISBN 80-86815-05-6.
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] LYNCH, Patrick, HORTON, Sarah. Základní průvodce webdesignem. 1. vyd. Brno: Zoner software, 2004. 240 s. ISBN 80-86815-05-6.
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Novák - Upřesnění a dodatečné otázky k otázkám vedoucího a oponenta. Kolik by to všechno stálo?
Kramoliš - Jak jste vybral právě 4 konkurenty, které uvádíte v práci? Jaké jsou nevýhody prodje přes Internet?