Cílem této bakalářské práce je analýza a navržení možností internetové propagace sportovního centra. Internet je dnes důležitým médiem, pomocí něhož lze rozšiřovat možnosti podnikání. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické stránce, tak i po praktické stránce. Závěr je doplněn doporučením, jak by se mohlo sportovní centrum propagovat na Internetu.
Anotace v angličtině
Analysis and designing of possibilities of the Internet promotion of the sports centre is the aim of my bachelor thesis. Internet is a very important media nowadays. Thanks to it we can enlarge field of our business. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. Last chapter should give an advice and recommendation how to run Internet promotion of the sports centre.
Klíčová slova
Internet, internetová reklama, optimalizace webu, komunikace se zákazní-ky, Google
Klíčová slova v angličtině
Internet, Internet advertising, search engine optimization, customers communication, Google
Rozsah průvodní práce
65 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza a navržení možností internetové propagace sportovního centra. Internet je dnes důležitým médiem, pomocí něhož lze rozšiřovat možnosti podnikání. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické stránce, tak i po praktické stránce. Závěr je doplněn doporučením, jak by se mohlo sportovní centrum propagovat na Internetu.
Anotace v angličtině
Analysis and designing of possibilities of the Internet promotion of the sports centre is the aim of my bachelor thesis. Internet is a very important media nowadays. Thanks to it we can enlarge field of our business. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. Last chapter should give an advice and recommendation how to run Internet promotion of the sports centre.
Klíčová slova
Internet, internetová reklama, optimalizace webu, komunikace se zákazní-ky, Google
Klíčová slova v angličtině
Internet, Internet advertising, search engine optimization, customers communication, Google
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky internetové reklamy.
II. Praktická část
Na základě poznatků z literární rešerše proveďte analýzu možností internetové reklamy sportovního centra.
Navrhněte zlepšení současného stavu včetně návrhů na implementaci nových prvků internetové reklamy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky internetové reklamy.
II. Praktická část
Na základě poznatků z literární rešerše proveďte analýzu možností internetové reklamy sportovního centra.
Navrhněte zlepšení současného stavu včetně návrhů na implementaci nových prvků internetové reklamy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[2] HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu: Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
[4] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[5] PHILLIPS, David. Online public relations. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 216 s. ISBN 80-247-0368-8.
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[2] HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu: Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
[4] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[5] PHILLIPS, David. Online public relations. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 216 s. ISBN 80-247-0368-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jakou strukturu návštěvníků a v jakém počtu by jste očekával ve vašem centru v závislosti na zacílení kampaně? Dle jakého klíče jste rozesílal dotazníky? Kkolik bylo respondentů, jaká je jejich vypovídací schopnost?