Hlavním cílem bakalářské práce je analýza možností marketingové komunikace v lite-rárních zdrojích a následná analýza současné úrovně marketingové komunikace vybrané firmy. Součástí bakalářské práce je i marketingový průzkum. Na základě výsledku těchto analýz jsou v závěru společnosti navrhnuta doporučení pro vhodné měření marke-tingových komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
The goal of bachelor thesis is to analyze the options of the marketing communication in the literary sources, and consequently to analyze the current level of the marketing communication in the selected company. The part of thesis is also the marketing re-search. Based on the analysis, several recommendations towards appropriate measure of the marketing communication activities are proposed to company.
Marketing communication, marketing mix, marketing communication mix, point marketing, new trends in communication, strategic analysis of the market, marketing research, measuring the marketing communication activities
Rozsah průvodní práce
92 s., 14 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza možností marketingové komunikace v lite-rárních zdrojích a následná analýza současné úrovně marketingové komunikace vybrané firmy. Součástí bakalářské práce je i marketingový průzkum. Na základě výsledku těchto analýz jsou v závěru společnosti navrhnuta doporučení pro vhodné měření marke-tingových komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
The goal of bachelor thesis is to analyze the options of the marketing communication in the literary sources, and consequently to analyze the current level of the marketing communication in the selected company. The part of thesis is also the marketing re-search. Based on the analysis, several recommendations towards appropriate measure of the marketing communication activities are proposed to company.
Marketing communication, marketing mix, marketing communication mix, point marketing, new trends in communication, strategic analysis of the market, marketing research, measuring the marketing communication activities
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte analýzu literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané firmě a proveďte průzkum úrovně působení marketingových komunikačních aktivit na cílové skupiny zákazníků.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení pro vhodné měření marketingových komunikačních aktivit ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte analýzu literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané firmě a proveďte průzkum úrovně působení marketingových komunikačních aktivit na cílové skupiny zákazníků.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení pro vhodné měření marketingových komunikačních aktivit ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising : Understanding cultural paradoxes. 2nd edition. Thousand Oaks : Sage Publications, Inc., 2005. 269 s. ISBN 1-4129-1476-0.
[4] ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej doposud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
[5] HUGHES, Mark. Buzzmarketing : Přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] MOOIJ, Marieke de. Global marketing and advertising : Understanding cultural paradoxes. 2nd edition. Thousand Oaks : Sage Publications, Inc., 2005. 269 s. ISBN 1-4129-1476-0.
[4] ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej doposud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
[5] HUGHES, Mark. Buzzmarketing : Přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha : Management Press, s. r. o., 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Matošková - Proč jste nevyužil další formy komunikace? Kdo je cílovou skupinou?