První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod.
Anotace v angličtině
The first part of bachelor work includes evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to definition of marketing, competitiveness and compatitive advantage and chiefly CRM. In the second analytical part I present the company, her characterictic, strong points and weak points, in what lies her competitiveness and what make effort to building the customer relationship. The root of the bachelor work is analysis of CRM in the company, which contains characteristic database of customer and cliental centre. In the end are ushered references for improvement of the present state and procuration the new competitive advantage.
První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod.
Anotace v angličtině
The first part of bachelor work includes evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to definition of marketing, competitiveness and compatitive advantage and chiefly CRM. In the second analytical part I present the company, her characterictic, strong points and weak points, in what lies her competitiveness and what make effort to building the customer relationship. The root of the bachelor work is analysis of CRM in the company, which contains characteristic database of customer and cliental centre. In the end are ushered references for improvement of the present state and procuration the new competitive advantage.
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte podstatu CRM, konkurenční schopnosti a konkurenčních výhod.
Proveďte průzkum současného stavu marketingové koncepce CRM ve firmě Pozemstav,s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte příčiny nedostatků.
Navrhněte možnosti zdokonalení CRM ve firmě Pozemstav, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte podstatu CRM, konkurenční schopnosti a konkurenčních výhod.
Proveďte průzkum současného stavu marketingové koncepce CRM ve firmě Pozemstav,s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte příčiny nedostatků.
Navrhněte možnosti zdokonalení CRM ve firmě Pozemstav, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha 2002. Radix.ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha 2001. Grada.ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha 2003.Management Press.ISBN 80-7261-082-1.
[4] MEFFERT, H. Marketing management. Praha 1996.Grada. ISBN 80-7169-329-4.
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha 2003. Grada.192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha 2002. Radix.ISBN 80-86031-35-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha 2001. Grada.ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha 2003.Management Press.ISBN 80-7261-082-1.
[4] MEFFERT, H. Marketing management. Praha 1996.Grada. ISBN 80-7169-329-4.
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha 2003. Grada.192 s. ISBN 80-247-0569-9.