Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik.
Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu.
Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.
Anotace v angličtině
The main aim of my baccalaureat work is an analysis of marketing communication of cho-sen internet distributors of tyres.
The Internet changed the World and people uses it and works with it every day. It determi-nates events in marketing and business as well.
This bachelor work tells about the importance of the Internet in marketing and marketing communication and shows, how concrete e-shops uses its tools.
Internet, marketing, marketing communication, internet marketing, ''brick shop‘‘, e-shop, e-commerce
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik.
Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu.
Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.
Anotace v angličtině
The main aim of my baccalaureat work is an analysis of marketing communication of cho-sen internet distributors of tyres.
The Internet changed the World and people uses it and works with it every day. It determi-nates events in marketing and business as well.
This bachelor work tells about the importance of the Internet in marketing and marketing communication and shows, how concrete e-shops uses its tools.
Internet, marketing, marketing communication, internet marketing, ''brick shop‘‘, e-shop, e-commerce
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití marketingu na Internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci vybraných internetových prodejců pneumatik pro firmu Barum Continental spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte řešení na zlepšení stávající situace ve firmě Barum Continental spol. s r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití marketingu na Internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci vybraných internetových prodejců pneumatik pro firmu Barum Continental spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte řešení na zlepšení stávající situace ve firmě Barum Continental spol. s r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s., 1 CD-ROM . ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] CHAFFEY, Dave. Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. 550 s. ISBN 9780273694052.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s., 1 CD-ROM . ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] CHAFFEY, Dave. Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. 550 s. ISBN 9780273694052.