Téma mé bakalářské práce je Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu.
V teoretické části jsem shrnula základní poznatky vztahující se k aplikaci marketingového mixu a ke konkurenceschopnosti firmy. V praktické části se zabývám analýzou současného stavu využití nástrojů marketingového mixu v podniku Lázeňské oplatky, dále SWOT analýzou, Porterovou analýzou, Pest analýzou a průzkumem spokojenosti zákazníků.
Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami a dotazníkovým šetřením jsou v další části vypracována doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of my Bachelor work is Recommendations to increase competitiveness of Lázeňské oplatky, Bohumil Košař company by using marketing mix tools.
I have summarised basic findings related to application of marketing mix tools, and competitiveness of the company in the theoretical part of the thesis. In the practical part I am analysing the actual usage of marketing mix tools in Lázeňské oplatky company. I then deal with SWOT analysis, Porter analysis, PEST analysis and survey of the satisfaction of customers.
There are recommendations and possible solutions drawn up in next part of the thesis based on main shortcomings proven by analyses and questionnaire survey. These have been sub-jected to cost-risk analysis.
Téma mé bakalářské práce je Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu.
V teoretické části jsem shrnula základní poznatky vztahující se k aplikaci marketingového mixu a ke konkurenceschopnosti firmy. V praktické části se zabývám analýzou současného stavu využití nástrojů marketingového mixu v podniku Lázeňské oplatky, dále SWOT analýzou, Porterovou analýzou, Pest analýzou a průzkumem spokojenosti zákazníků.
Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami a dotazníkovým šetřením jsou v další části vypracována doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of my Bachelor work is Recommendations to increase competitiveness of Lázeňské oplatky, Bohumil Košař company by using marketing mix tools.
I have summarised basic findings related to application of marketing mix tools, and competitiveness of the company in the theoretical part of the thesis. In the practical part I am analysing the actual usage of marketing mix tools in Lázeňské oplatky company. I then deal with SWOT analysis, Porter analysis, PEST analysis and survey of the satisfaction of customers.
There are recommendations and possible solutions drawn up in next part of the thesis based on main shortcomings proven by analyses and questionnaire survey. These have been sub-jected to cost-risk analysis.
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k aplikaci marketingového mixu a ke konkurenceschopnosti firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v podniku Lázeňské oplatky.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k aplikaci marketingového mixu a ke konkurenceschopnosti firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v podniku Lázeňské oplatky.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda: Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda: Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zámečník - Jak si představujete internetový obchod firmy?
Kovářík - Na základě čeho jste stanovila konkrétní pravděpodobnosti z tabulky na str. 69?