Předmětem mé práce je optimalizace procesů obchodního oddělení společnosti YOPLAIT CZECH, a.s. se zaměřením na obchodní zástupce. Celé dílo se skládá ze tří na sebe navazujících částí.
V první části jsou uvedena teoretická východiska, kdy se vychází z řady děl významných autorů. Následuje analytická část, kde je co nejpřesněji popsán současný stav problému a dále vyhodnocena pozitiva a negativa stávajících procesů. Projektová část je zaměřena na nedostatky, jež vyplynuly z analytické části, a navržena řešení těchto nedostatků.
Anotace v angličtině
The topic of my diploma thesis is the optimization of business processes within the sales department in YOPLAIT CZECH, a.s., with the focus on sales representatives. This work consists of three parts ordered by a logical sequence.
In the first part of my thesis, the theoretical base is introduced, drawn from publications of the nota-ble authors. The first part is followed by analysis of current status and evaluation of positives and negatives of contemporary process. The final part is focused on the problematic parts of processes and there are proposed the improvements.
Klíčová slova
Proces, optimalizace procesů, operační výzkum, mobilní technologie, obchodní zástupce.
Klíčová slova v angličtině
Process, optimization of processes, operations research, mobile technology, sales representatives.
Rozsah průvodní práce
98
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem mé práce je optimalizace procesů obchodního oddělení společnosti YOPLAIT CZECH, a.s. se zaměřením na obchodní zástupce. Celé dílo se skládá ze tří na sebe navazujících částí.
V první části jsou uvedena teoretická východiska, kdy se vychází z řady děl významných autorů. Následuje analytická část, kde je co nejpřesněji popsán současný stav problému a dále vyhodnocena pozitiva a negativa stávajících procesů. Projektová část je zaměřena na nedostatky, jež vyplynuly z analytické části, a navržena řešení těchto nedostatků.
Anotace v angličtině
The topic of my diploma thesis is the optimization of business processes within the sales department in YOPLAIT CZECH, a.s., with the focus on sales representatives. This work consists of three parts ordered by a logical sequence.
In the first part of my thesis, the theoretical base is introduced, drawn from publications of the nota-ble authors. The first part is followed by analysis of current status and evaluation of positives and negatives of contemporary process. The final part is focused on the problematic parts of processes and there are proposed the improvements.
Klíčová slova
Proces, optimalizace procesů, operační výzkum, mobilní technologie, obchodní zástupce.
Klíčová slova v angličtině
Process, optimization of processes, operations research, mobile technology, sales representatives.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti optimalizace procesů a formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu procesů obchodního oddělení.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte do projektové podoby ideový záměr optimalizace obchodního oddělení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti optimalizace procesů a formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu procesů obchodního oddělení.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte do projektové podoby ideový záměr optimalizace obchodního oddělení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HAMMER,M., CHAMPY, J. Reengineering - radikální proměna firmy. 3.vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-028-7.
[2] SHINGO, S. Key Strategies for Plan Improvement. Cambridge: Produktivity Press, 1987. ISBN 0915299151.
[3] TOMÁNEK, J. Reengineering a management změn. 1.vyd. Praha: Computers Press, 2001. ISBN 80-7226-428-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HAMMER,M., CHAMPY, J. Reengineering - radikální proměna firmy. 3.vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-028-7.
[2] SHINGO, S. Key Strategies for Plan Improvement. Cambridge: Produktivity Press, 1987. ISBN 0915299151.
[3] TOMÁNEK, J. Reengineering a management změn. 1.vyd. Praha: Computers Press, 2001. ISBN 80-7226-428-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Tuček: Podle čeho dělal generální ředitel selektování pracovníků a jak by to mělo správně probíhat?
prof. Ondrčka: Podnik má samostatné prodejny nebo v rámci supermarketů? Čím se jako obchodní analytik zabýváte?
doc. Bobák: Kdo by se asi přihlásil do výběrového řízení na PDA?
prof. Sablik: Tu trasu obchodních cestujících jste opravdu snížila o 40 km? Jak jste zjišťovala zatížení pracovníků?