Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb.
Anotace v angličtině
The goal of submitted thessis is ''Analysis of communications mix of PP AUTOCENTRUM‘‘. The company sells new cars and also provides car service in Hranice. By the way, the company provides other kind of services for example: own car paintshop, plumbery, tire repair shop, self-drive car service, carwash and last but not least non-stop assistance services. In my plan, I would like to concentrate on selling new cars and following car services. To this issue I work up basic analysis and analysis of competitors in the given region. By the basis analysis I work up new marketing communication conception like a proposal in the company. This conception will be contained the outline of future expected development too. This communication plan will be work up for a year and including of timing diagram, budget and measure of effectiveness like a proposal in separately communication tools too. The submitted thessis is divided up into two part. First of all will be focused on selling new cars and second part will be solved the guestions about jobs in the service and other providing services.
Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb.
Anotace v angličtině
The goal of submitted thessis is ''Analysis of communications mix of PP AUTOCENTRUM‘‘. The company sells new cars and also provides car service in Hranice. By the way, the company provides other kind of services for example: own car paintshop, plumbery, tire repair shop, self-drive car service, carwash and last but not least non-stop assistance services. In my plan, I would like to concentrate on selling new cars and following car services. To this issue I work up basic analysis and analysis of competitors in the given region. By the basis analysis I work up new marketing communication conception like a proposal in the company. This conception will be contained the outline of future expected development too. This communication plan will be work up for a year and including of timing diagram, budget and measure of effectiveness like a proposal in separately communication tools too. The submitted thessis is divided up into two part. First of all will be focused on selling new cars and second part will be solved the guestions about jobs in the service and other providing services.
Prostudujte literární a jiné informační zdroje týkající se daného tématu.
Zpracujte dosavadní stav řešení problematiky návrhu komunikačního plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis podniku a analyzujte současný stav a postavení firmy na trhu.
Aplikujte teoretické poznatky na jmenovanou firmu a navrhněte pro ni konkrétní komunikační plán.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Prostudujte literární a jiné informační zdroje týkající se daného tématu.
Zpracujte dosavadní stav řešení problematiky návrhu komunikačního plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis podniku a analyzujte současný stav a postavení firmy na trhu.
Aplikujte teoretické poznatky na jmenovanou firmu a navrhněte pro ni konkrétní komunikační plán.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování 1. vyd. Praha: Grada Publishing 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing Management 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] MEFFERT, H. Marketing a Management 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[6] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování 1. vyd. Praha: Grada Publishing 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing Management 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] MEFFERT, H. Marketing a Management 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[6] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Světlík, Ph.D.:
1. Znáte některé ukazatele využití médií, které se využívají v praxi?
2. Můžete prohloubit analýzu konkurence z pohledu Porterova modelu?
3. Bude vámi navrhovaná výše rozpočtu akceptovatelná?