Diplomová práce je zpracována na téma Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o. prostřednictvím Internetu.
První teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde popsány pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na Internetu.
V praktické části je stručně popsána charakteristika firmy, provedena analýza marketingových komunikačních aktivit firmy - reklamy, public relations a podpory prodeje a nakonec WWW stránek firmy. Na základě zjištěných poznatků je navržena vhodná marketingová komunikace prostřednictvím Internetu ve firmě OEZ s. r. o.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is elaborated on the theme ‘‘The project of marketing communication of the company OEZ Ltd. by means of Internet‘‘.
The first theoretical part is worked out on the basis of accessible literature and here the terms relating to the problems of the marketing communication on Internet are described.
In the practical part the company characteristic is briefly described and the analysis of marketing communication activities like advertisement, public relations and sales support and finally company’s web sites is given. On the basis of found pieces of knowledge a convenient marketing communication by means of Internet in the company OEZ Ltd. is proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace na Internetu, Internet, SWOT analýza, WWW stránky, reklama, public relations, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication on Internet, Internet, SWOT analysis, World Wide Web, advertisement, public relations, sales support
Rozsah průvodní práce
86 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zpracována na téma Projekt marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o. prostřednictvím Internetu.
První teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde popsány pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na Internetu.
V praktické části je stručně popsána charakteristika firmy, provedena analýza marketingových komunikačních aktivit firmy - reklamy, public relations a podpory prodeje a nakonec WWW stránek firmy. Na základě zjištěných poznatků je navržena vhodná marketingová komunikace prostřednictvím Internetu ve firmě OEZ s. r. o.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is elaborated on the theme ‘‘The project of marketing communication of the company OEZ Ltd. by means of Internet‘‘.
The first theoretical part is worked out on the basis of accessible literature and here the terms relating to the problems of the marketing communication on Internet are described.
In the practical part the company characteristic is briefly described and the analysis of marketing communication activities like advertisement, public relations and sales support and finally company’s web sites is given. On the basis of found pieces of knowledge a convenient marketing communication by means of Internet in the company OEZ Ltd. is proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace na Internetu, Internet, SWOT analýza, WWW stránky, reklama, public relations, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication on Internet, Internet, SWOT analysis, World Wide Web, advertisement, public relations, sales support
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na komunikaci prostřednictvím Internetu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve firmě OEZ s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace prostřednictvím Internetu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na komunikaci prostřednictvím Internetu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve firmě OEZ s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace prostřednictvím Internetu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.