Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole. Projekt ukončena vyhodnocením přínosů pro školu.
Anotace v angličtině
Theoretical part of diploma thesis is primarily focused on marketing communication in a educational system. In the analytical part there is closely presented the organization and the contemporary and situational analysis of a marketing communication level. The project part of this dissertation is focused on the formation of effective marketing communication plan, which should support the school image and increase the number of applications in the school. The project part is completed with evaluation of benefits for the school.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, analýza, efektivita, image, uchazeč o studium, vyhodnocení.
Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole. Projekt ukončena vyhodnocením přínosů pro školu.
Anotace v angličtině
Theoretical part of diploma thesis is primarily focused on marketing communication in a educational system. In the analytical part there is closely presented the organization and the contemporary and situational analysis of a marketing communication level. The project part of this dissertation is focused on the formation of effective marketing communication plan, which should support the school image and increase the number of applications in the school. The project part is completed with evaluation of benefits for the school.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, analýza, efektivita, image, uchazeč o studium, vyhodnocení.
Zpracujte rešerši odborné literatury s důrazem na marketingovou komunikaci ve školství.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Zpracujte projekt marketingové komunikace na rok 2010/2011.
Vyhodnoťte navrhované řešení z hlediska nákladů na marketingovou komunikaci a přínosů pro školu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši odborné literatury s důrazem na marketingovou komunikaci ve školství.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Zpracujte projekt marketingové komunikace na rok 2010/2011.
Vyhodnoťte navrhované řešení z hlediska nákladů na marketingovou komunikaci a přínosů pro školu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 1. vydání. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-90-7261-160-7
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Victoria Publishing, 2007. 788 s. ISBN 80-247-1359-4
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 2. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2
[5] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing od A do Z. 1. vydání. Praha: Ben, 2006. 351 s. ISBN 80-73000-195-0
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 1. vydání. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-90-7261-160-7
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Victoria Publishing, 2007. 788 s. ISBN 80-247-1359-4
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 2. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2
[5] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing od A do Z. 1. vydání. Praha: Ben, 2006. 351 s. ISBN 80-73000-195-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kozák - Vysvětlete swot analýzu školy.
Kolčavová - Jaké jsou náklady na změnu názvu školy?
Porvazník - Co znamená pojem rostoucí kompetentnost zákazníků?