Informace o kvalifikační práci Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou součástí práce je dotazníkový průzkum mezi veřejností, který slouží ke zjištění současného povědomí veřejnosti o jednotlivých akcích. Na základě těchto výsledků je navržen projekt sloužící k naplnění cíle této diplomové práce. V závěru práce je projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is elaborated for Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s. which is dedicated to the improvement labour conditions in the town’s non-profit sector as well as the improvement of health and quality of life of the region’s population. The main objective of the thesis is to propose a communication strategy that would contribute to an increased number of visitors coming to actions that are organized by the company. Other objective is to intensify the public awareness of the organization. An essential part of the thesis is a questionnaire that is designed to determine the level of the public awareness. Based on its results, I propose a project that should achieve the goal of the thesis. At the end of the thesis I have analysed the risks, costs and time conditions of the project.
Klíčová slova
neziskový sektor, neziskové organizace, návštěvnost, marketingová komunikace, propagace, reklama, public relations, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organizations, attendance, marketing communication, publicity, advertisement, public relations, direct marketing
Rozsah průvodní práce
92 s. , 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou součástí práce je dotazníkový průzkum mezi veřejností, který slouží ke zjištění současného povědomí veřejnosti o jednotlivých akcích. Na základě těchto výsledků je navržen projekt sloužící k naplnění cíle této diplomové práce. V závěru práce je projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is elaborated for Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s. which is dedicated to the improvement labour conditions in the town’s non-profit sector as well as the improvement of health and quality of life of the region’s population. The main objective of the thesis is to propose a communication strategy that would contribute to an increased number of visitors coming to actions that are organized by the company. Other objective is to intensify the public awareness of the organization. An essential part of the thesis is a questionnaire that is designed to determine the level of the public awareness. Based on its results, I propose a project that should achieve the goal of the thesis. At the end of the thesis I have analysed the risks, costs and time conditions of the project.
Klíčová slova
neziskový sektor, neziskové organizace, návštěvnost, marketingová komunikace, propagace, reklama, public relations, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organizations, attendance, marketing communication, publicity, advertisement, public relations, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma marketingová komunikace se zaměřením na neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci Společnosti pro komunitní práce Vsetín, o.p.s.
Navrhněte projekt pro využití marketingové komunikace ke zvýšení náštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práce Vsetín, o.p.s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma marketingová komunikace se zaměřením na neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci Společnosti pro komunitní práce Vsetín, o.p.s.
Navrhněte projekt pro využití marketingové komunikace ke zvýšení náštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práce Vsetín, o.p.s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 3. upr. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
[2] NĚMEC, P. Public relations : zásady komunikace s veřejností 1. vyd. Praha : Management press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8 .
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
[1] ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 3. upr. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
[2] NĚMEC, P. Public relations : zásady komunikace s veřejností 1. vyd. Praha : Management press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8 .
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kozák - Jaká je návratnost investice Vašeho projektu?
prof. Porvazník - Vysvětlete význam STEP analýzy.
Ing. Uher - Neuvažujete o spolupráci s jinými organizacemi při realizaci aktivit pro veřejnost.