Predmetom diplomovej práce ''Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.‘‘ je analýza súčasného stavu riadenia vzťahov so zákazníkmi vo firme a následné vypracovanie projektu. Prvá časť práce pozostáva z teoretického rozboru danej problematiky, pričom je pozornosť venovaná hlavne problematike CRM a z menšej časti teoretickým poznatkom súvisiacim s konkurencieschopnosťou a konkurenčnou výhodou podniku. Predmetom úvodu druhej časti je predstavenie spoločnosti a následná analýza riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti, ktorá je ukončená vypracovaním projektu. Projekt je následne podrobený nákladovej, prínosovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The object of thesis ''The project of using CRM as a competitive advantages of the compa-ny STABOS, s.r.o.‘‘ is to analyze current state of customer relationship management in the company and the subsequent development of project. The first part of thesis comprises of theoretical analysis of the issues with the particular attention to the issues of CRM and a small part of theoretical knowledge related to competitiveness and competitive advantage. Objective of the introduction in the second part is presentation of the company and consec-utive analyses of the customer relationship management in the company, which is con-cluded with the development of project. The second part begins with introduction of the company, then is analyzed customer relationship management in the company based on theoretical knowledge and developed the project. The project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
CRM, vzťah so zákazníkom, hodnota vzťahu, segmentácia, konkurenčná výhoda
Klíčová slova v angličtině
CRM, relationship with customer, value of relationship, segmentation, competitive advantage
Rozsah průvodní práce
87 s.
Jazyk
SL
Anotace
Predmetom diplomovej práce ''Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.‘‘ je analýza súčasného stavu riadenia vzťahov so zákazníkmi vo firme a následné vypracovanie projektu. Prvá časť práce pozostáva z teoretického rozboru danej problematiky, pričom je pozornosť venovaná hlavne problematike CRM a z menšej časti teoretickým poznatkom súvisiacim s konkurencieschopnosťou a konkurenčnou výhodou podniku. Predmetom úvodu druhej časti je predstavenie spoločnosti a následná analýza riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti, ktorá je ukončená vypracovaním projektu. Projekt je následne podrobený nákladovej, prínosovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The object of thesis ''The project of using CRM as a competitive advantages of the compa-ny STABOS, s.r.o.‘‘ is to analyze current state of customer relationship management in the company and the subsequent development of project. The first part of thesis comprises of theoretical analysis of the issues with the particular attention to the issues of CRM and a small part of theoretical knowledge related to competitiveness and competitive advantage. Objective of the introduction in the second part is presentation of the company and consec-utive analyses of the customer relationship management in the company, which is con-cluded with the development of project. The second part begins with introduction of the company, then is analyzed customer relationship management in the company based on theoretical knowledge and developed the project. The project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
CRM, vzťah so zákazníkom, hodnota vzťahu, segmentácia, konkurenčná výhoda
Klíčová slova v angličtině
CRM, relationship with customer, value of relationship, segmentation, competitive advantage
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši vztahující se k CRM a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití CRM ve firmě STABOS, s. r. o.
Vypracujte projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši vztahující se k CRM a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití CRM ve firmě STABOS, s. r. o.
Vypracujte projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 160 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 195 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[4] SOLOMON, M. Comportement du consommateur. 6th edition. Paris: Pearson Education Inc., 2005. 586 s. ISBN 978-2-7440-7135-5.
[5] STARZYCNÁ, H. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 250 s. ISBN 978-80-7248-451-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 160 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 195 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[4] SOLOMON, M. Comportement du consommateur. 6th edition. Paris: Pearson Education Inc., 2005. 586 s. ISBN 978-2-7440-7135-5.
[5] STARZYCNÁ, H. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 250 s. ISBN 978-80-7248-451-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Uher - Jak by jste řešila platební morálku u problémových zákazníků?
prof. Porvazník - Kdo jsou klíčoví zákazníci ve Vašem okolí?