Ve své diplomové práci jsem se zabývala otázkou průzkumu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti ČEZ, a.s. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, kde jsem vedle analýzy průzkumu rovněž vytvořila možný projekt na nový komunikační nástroj ve společnosti.
Část teoretická je zaměřena získání informací z dostupných literárních zdrojů, dále zdrojů internetových a vnitřního intranetu společnosti ČEZ, a.s. Teoretická část je věnována pře-devším oblasti vnitropodnikové komunikace a marketingovému výzkumu.
Praktická část je věnována základním informacím o společnosti, dále analýze uskutečně-ného průzkumu. Na základě výsledků průzkumu jsem navrhla možný projekt, vytvoření nového komunikačního nástroje, který by zaměstnanci společnosti uvítali.
Anotace v angličtině
In my thesis I considered the question of employee satisfaction survey in the ČEZ, a.s. My thesis is divided to the theoretical part and the practical part, where I analyzed company survey and created possible project focused on new communication tool.
The theoretical part is focused on the gaining information from available literary sources, internet and the internal intranet of the company ČEZ, a.s. The theoretical part is devoted especially to the internal communication area and marketing research.
The practical part is focused on the basic information about the company, further is focused on the analysis of the survey. Based on the survey results I proposed a possible project - creating new communication tool, which could be received by employees.
Klíčová slova
komunikace, podniková komunikace, komunikační nástroje, zaměstnanci, spokojenost zaměstnanců, nástroje vnitropodnikové komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
communication, corporate communication, communication tools, employees, employee satisfaction, internal communication tools, marketing research
Rozsah průvodní práce
102 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci jsem se zabývala otázkou průzkumu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti ČEZ, a.s. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, kde jsem vedle analýzy průzkumu rovněž vytvořila možný projekt na nový komunikační nástroj ve společnosti.
Část teoretická je zaměřena získání informací z dostupných literárních zdrojů, dále zdrojů internetových a vnitřního intranetu společnosti ČEZ, a.s. Teoretická část je věnována pře-devším oblasti vnitropodnikové komunikace a marketingovému výzkumu.
Praktická část je věnována základním informacím o společnosti, dále analýze uskutečně-ného průzkumu. Na základě výsledků průzkumu jsem navrhla možný projekt, vytvoření nového komunikačního nástroje, který by zaměstnanci společnosti uvítali.
Anotace v angličtině
In my thesis I considered the question of employee satisfaction survey in the ČEZ, a.s. My thesis is divided to the theoretical part and the practical part, where I analyzed company survey and created possible project focused on new communication tool.
The theoretical part is focused on the gaining information from available literary sources, internet and the internal intranet of the company ČEZ, a.s. The theoretical part is devoted especially to the internal communication area and marketing research.
The practical part is focused on the basic information about the company, further is focused on the analysis of the survey. Based on the survey results I proposed a possible project - creating new communication tool, which could be received by employees.
Klíčová slova
komunikace, podniková komunikace, komunikační nástroje, zaměstnanci, spokojenost zaměstnanců, nástroje vnitropodnikové komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
communication, corporate communication, communication tools, employees, employee satisfaction, internal communication tools, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danému tématu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav vnitřní komunikace ve společnosti ČEZ, a.s.
Na základě analýzy navrhněte projekt, který povede ke zlepšení vnitřní komunikace ve společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danému tématu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav vnitřní komunikace ve společnosti ČEZ, a.s.
Na základě analýzy navrhněte projekt, který povede ke zlepšení vnitřní komunikace ve společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada Publishing,2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha: Management press, 2007. 798 s. ISBN 978-80-7261-169-0.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] VYMĚTAL, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada Publishing,2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha: Management press, 2007. 798 s. ISBN 978-80-7261-169-0.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] VYMĚTAL, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Porvazník - Jaká je uplatnitelnost Vašeho výzkumu z hlediska důvěryhodnosti?
Uher - Má smysl zavádět Váš projekt do společnosti?
Dobeš - Jaký byl Váš podíl na samotném výzkumu?
Porvazník - Co představuje vnější komunikace ve firmě?