Informace o kvalifikační práci Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti.
Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. 2. Praktická část: Realizace rozhlasové hry.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: The Importance and Role of Sound Corporate Identity Logo for the Company. 2. Practical part: Sound Written and its Implementation as Part of a Radio Play.
Název dle studenta
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti.
Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
Tématem práce je zvuk v prostředí reklamy. Práce se zabývá fyziologickými a psychologickými účinky hudby na člověka a významem zvukové komunikace se zákazníkem. Přibližuje formy a možnosti využití hudby a zvuku jako nástrojů propagace a osvětluje několik základních pojmů z oblasti sound brandingu.
Anotace v angličtině
The theme of this work is sound in an adveritsement. This work deals with physiological and psychological effects of music on human beings and the importance of sound communication with the customer. It shows the forms and possibilities of using music and sound as a tool of promotion and illuminates some fundamental concepts of sound branding.
Tématem práce je zvuk v prostředí reklamy. Práce se zabývá fyziologickými a psychologickými účinky hudby na člověka a významem zvukové komunikace se zákazníkem. Přibližuje formy a možnosti využití hudby a zvuku jako nástrojů propagace a osvětluje několik základních pojmů z oblasti sound brandingu.
Anotace v angličtině
The theme of this work is sound in an adveritsement. This work deals with physiological and psychological effects of music on human beings and the importance of sound communication with the customer. It shows the forms and possibilities of using music and sound as a tool of promotion and illuminates some fundamental concepts of sound branding.
Rozsah práce: minimálně 15 - 20 normostran textu bez započítání obsahu,
rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem
na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být
v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín
v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního
hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Výstupní dílo předložte na 3 ks CD (nosiče řádně popište) a 3 ks scénáře
v kroužkové vazbě (řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: minimálně 15 - 20 normostran textu bez započítání obsahu,
rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem
na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být
v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín
v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního
hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Výstupní dílo předložte na 3 ks CD (nosiče řádně popište) a 3 ks scénáře
v kroužkové vazbě (řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Seznam doporučené literatury
Štroblová, S. 1952-Film a televize jako audiovizuální zprostředkování světa.
Kostolányová, K. 1969 - Úvod do multimédií. 2003.
Macháčková rok - 2007 Zvuk jako významný zdroj informací.
Bláha, I. 1936 - Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. 2004.
Vrzal, M. 1971 - Střih záznamu hudby. 2007.
Otčenášek, Z. 1957 - O subjektivním hodnocení zvuku. 2008.
Seznam doporučené literatury
Štroblová, S. 1952-Film a televize jako audiovizuální zprostředkování světa.
Kostolányová, K. 1969 - Úvod do multimédií. 2003.
Macháčková rok - 2007 Zvuk jako významný zdroj informací.
Bláha, I. 1936 - Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. 2004.
Vrzal, M. 1971 - Střih záznamu hudby. 2007.
Otčenášek, Z. 1957 - O subjektivním hodnocení zvuku. 2008.