Informace o kvalifikační práci 1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou
2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou
2. Praktická část: Thimble - scénář středometrážního filmu
Hlavní téma v angličtině
1. Teoretical publication: Differences of performing arts on the stage and in front of motion picture camera
2. Practical publication: Thimble - screenplay of medium-lenght
Název dle studenta
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou
2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla.
Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem.
Anotace v angličtině
Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay I offer three opinions of still living personalities of the Czech film and theatre.
Practical publication: Screenplay narrates story about man who lives on the edge between real and imaginary world.
Klíčová slova
herec, herečka, technika, metoda, divadlo, film, herecké tvorba
Klíčová slova v angličtině
actor, actress, technique, method, theatre, movie, performing art
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla.
Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem.
Anotace v angličtině
Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay I offer three opinions of still living personalities of the Czech film and theatre.
Practical publication: Screenplay narrates story about man who lives on the edge between real and imaginary world.
Klíčová slova
herec, herečka, technika, metoda, divadlo, film, herecké tvorba
Klíčová slova v angličtině
actor, actress, technique, method, theatre, movie, performing art
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: 25 - 35 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Předložte na 1 ks CD (nosič řádně popište) a 3 ks scénáře v kroužkové vazbě (řádně popsané).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: 25 - 35 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Předložte na 1 ks CD (nosič řádně popište) a 3 ks scénáře v kroužkové vazbě (řádně popsané).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.