Diplomová práce je zaměřena na analýzu trhu multikin v České republice. Část práce je věnována popisu současné situaci a představuje jednotlivé provozovatele multikin. V další části jsou analyzovány statistiky vzniku multikin, vývoje návštěvností od roku 1999 - 2009 a výdajů do reklamy. Cílem práce je analýza marketingových komunikací jednotlivých subjektů.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the multiplex cinema market in the Czech Republic. Part of the work is donated to describing the current situation and introduces various multiplex cinema operators. In the next part statistics from the creation of the mul-tiplexes, attendance development from the year 1999 - 2009 and advertisement expenses are analyzed. The aim of the work is the analysis of marketing communications of various subjects.
Keywords: multiplex attendance, viewer, competition, support of the brand, events.
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na analýzu trhu multikin v České republice. Část práce je věnována popisu současné situaci a představuje jednotlivé provozovatele multikin. V další části jsou analyzovány statistiky vzniku multikin, vývoje návštěvností od roku 1999 - 2009 a výdajů do reklamy. Cílem práce je analýza marketingových komunikací jednotlivých subjektů.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the multiplex cinema market in the Czech Republic. Part of the work is donated to describing the current situation and introduces various multiplex cinema operators. In the next part statistics from the creation of the mul-tiplexes, attendance development from the year 1999 - 2009 and advertisement expenses are analyzed. The aim of the work is the analysis of marketing communications of various subjects.
Keywords: multiplex attendance, viewer, competition, support of the brand, events.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu služeb, marketingu multikin v České republice a specifikách jeho cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace multikin v České republice. Vymezte jednotlivé cílové skupiny komunikace zaměřené na jednotlivé cílové skupiny, úroveň povědomí o značkách multikin a jednotlivých eventech. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace multikin.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie multikin. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu služeb, marketingu multikin v České republice a specifikách jeho cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace multikin v České republice. Vymezte jednotlivé cílové skupiny komunikace zaměřené na jednotlivé cílové skupiny, úroveň povědomí o značkách multikin a jednotlivých eventech. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace multikin.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie multikin. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace dle Vašeho návrhu. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J., Marketingová komunikace, 1.vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2003. 600 stran. ISBN 80-247-0254-1.
Vaštíková, M., Marketing služeb, efektivně a moderně, 1. vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2008. 232 stran. ISBN 978-80-247-2721-9.
Vysekalová, J. a kolektiv, Psychologie reklamy, 3. rozšířené a aktualizované vydání Praha: Grada publishing a.s. 2007. 296 stran. ISBN 978-80-247-2196-5.
Keller, K. L., Strategické řízení značky, 1. vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2007.800 stran. ISBN 987-80-247-1481-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. MIKEŠ, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu. 2. vydání Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 80-247-0557-5.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J., Marketingová komunikace, 1.vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2003. 600 stran. ISBN 80-247-0254-1.
Vaštíková, M., Marketing služeb, efektivně a moderně, 1. vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2008. 232 stran. ISBN 978-80-247-2721-9.
Vysekalová, J. a kolektiv, Psychologie reklamy, 3. rozšířené a aktualizované vydání Praha: Grada publishing a.s. 2007. 296 stran. ISBN 978-80-247-2196-5.
Keller, K. L., Strategické řízení značky, 1. vydání Praha: Grada Publishing a.s. 2007.800 stran. ISBN 987-80-247-1481-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. MIKEŠ, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu. 2. vydání Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 80-247-0557-5.