Bakalářská práce se věnuje konkrétní destinaci cestovního ruchu, a to městské památkové rezervaci Lipník nad Bečvou. V analýze charakterizuje dosavadní komunikační mix této destinace (v letech 2007-2009), zpracovává výsledky marketingového výzkumu a na jeho základě stanoví cílové skupiny pro další propagaci a SWOT analýzu. Z těchto analýz jsou také vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace destinace do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is dedicated to a particular tourist destination, sc. the urban conservation area of Lipník nad Bečvou. Its analysis characterizes hitherto existing communication mix of this destination (in years 2007-2009), processes results of the marketing research that provides a foundation for setting up target groups for a further promotion and the SWOT analysis. Conclusions and recommendations in the field of the communication of the destination in future are also educed from the analysis.
tourism, promotion, marketing tourism, marketing communication, communication strategy, marketing research
Rozsah průvodní práce
74 s., 3 s. s obr. přílohou
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje konkrétní destinaci cestovního ruchu, a to městské památkové rezervaci Lipník nad Bečvou. V analýze charakterizuje dosavadní komunikační mix této destinace (v letech 2007-2009), zpracovává výsledky marketingového výzkumu a na jeho základě stanoví cílové skupiny pro další propagaci a SWOT analýzu. Z těchto analýz jsou také vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace destinace do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is dedicated to a particular tourist destination, sc. the urban conservation area of Lipník nad Bečvou. Its analysis characterizes hitherto existing communication mix of this destination (in years 2007-2009), processes results of the marketing research that provides a foundation for setting up target groups for a further promotion and the SWOT analysis. Conclusions and recommendations in the field of the communication of the destination in future are also educed from the analysis.
tourism, promotion, marketing tourism, marketing communication, communication strategy, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte se také aktuálnosti tématu z časopiseckých a jiných zdrojů.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybranou destinaci cestovního ruchu a účel analýzy její stávající komunikace.
4. Na základě primárních šetření profilujte cílové skupiny pro komunikaci města.
5. Formulujte závěry a doporučení komunikačních nástrojů pro jednotlivé skupiny, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte se také aktuálnosti tématu z časopiseckých a jiných zdrojů.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybranou destinaci cestovního ruchu a účel analýzy její stávající komunikace.
4. Na základě primárních šetření profilujte cílové skupiny pro komunikaci města.
5. Formulujte závěry a doporučení komunikačních nástrojů pro jednotlivé skupiny, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Jak rozvíjet místní cestovní ruch, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, 178 stran, ISBN 80-247-0207-X
Foret, M., Marketingový výzkum, 1. vydání, Praha, Grada, 2003, 159 stran, ISBN 80-247-0385-8
Kesner, L., Marketing a management muzeí a památek, 1. vydání, Grada publishing, Praha, 2005, 304 stran, ISBN 80-247-1104-4
Pelsmacker de P., Geuens M., Bergh van den J., Marketingová komunikace, Praha, Grada publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Jak rozvíjet místní cestovní ruch, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, 178 stran, ISBN 80-247-0207-X
Foret, M., Marketingový výzkum, 1. vydání, Praha, Grada, 2003, 159 stran, ISBN 80-247-0385-8
Kesner, L., Marketing a management muzeí a památek, 1. vydání, Grada publishing, Praha, 2005, 304 stran, ISBN 80-247-1104-4
Pelsmacker de P., Geuens M., Bergh van den J., Marketingová komunikace, Praha, Grada publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1