Ve svojí práci jsem se věnovala marketingovým komunikacím firmy mmcité. V teoretické části jsem shrnula teoretické poznatky. V praktické jsem nejdříve popsala marketingovou komunikaci firmy v roce 2009, pak jsem se zaměřila na změnu vizuální identity firmy a zkoumala jsem, jak je tato změna vnímána. V závěru jsem navrhla několik doporučení do budoucna.
Anotace v angličtině
Main topic of the thesis is marketing communication of the mmcité company. I summa-rized the necessary theory in the theoretical part. In the practical part, I described market-ing communication of the company in the year 2009. Subsequently, I focused on a change of the visual identity of the company and I investigated reactions of the public to the change. At the end, I made some recommendations for the future.
street furniture, marketing communication, corporate identity, logo, rebranding
Rozsah průvodní práce
57 s. 13 s.obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve svojí práci jsem se věnovala marketingovým komunikacím firmy mmcité. V teoretické části jsem shrnula teoretické poznatky. V praktické jsem nejdříve popsala marketingovou komunikaci firmy v roce 2009, pak jsem se zaměřila na změnu vizuální identity firmy a zkoumala jsem, jak je tato změna vnímána. V závěru jsem navrhla několik doporučení do budoucna.
Anotace v angličtině
Main topic of the thesis is marketing communication of the mmcité company. I summa-rized the necessary theory in the theoretical part. In the practical part, I described market-ing communication of the company in the year 2009. Subsequently, I focused on a change of the visual identity of the company and I investigated reactions of the public to the change. At the end, I made some recommendations for the future.
street furniture, marketing communication, corporate identity, logo, rebranding
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu nutnou k uchopení vybraného tématu, vyvarujte se však prostému opisu teorie a pouček.
2. Zaměřte se na marketingové komunikace ve Vámi vybrané společnosti v roce 2009 a v závěru kapitoly stručně shrňte.
3. Analyzujte již proběhlou změnu corporate identity společnosti.
4. Proveďte syntézu poznatků a na jejich základě navrhněte doporučení pro zkvalitnění současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu nutnou k uchopení vybraného tématu, vyvarujte se však prostému opisu teorie a pouček.
2. Zaměřte se na marketingové komunikace ve Vámi vybrané společnosti v roce 2009 a v závěru kapitoly stručně shrňte.
3. Analyzujte již proběhlou změnu corporate identity společnosti.
4. Proveďte syntézu poznatků a na jejich základě navrhněte doporučení pro zkvalitnění současného stavu.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
HAIGH, Matt. Království značky . Praha : Ekopress, 2006. 322 s. ISBN 80-86929-09-4 [2] KELLER, David. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-. ] NĚMEC, Petr: Public relations. Zásady komunikace s veřejností.
PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky : Brand management. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2000. 152 s. ISBN 80-86119-27-0
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
HAIGH, Matt. Království značky . Praha : Ekopress, 2006. 322 s. ISBN 80-86929-09-4 [2] KELLER, David. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-. ] NĚMEC, Petr: Public relations. Zásady komunikace s veřejností.
PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky : Brand management. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2000. 152 s. ISBN 80-86119-27-0