Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné.
Annotation in English
The work engages in the description and evaluation of marketing communications of Karlovy Vary International Film Festival. The theoretical part is to define the basic concepts of both film and marketing communications. The practical part is fully devoted to a detailed analysis of the current status of the festival and its communication and promotion. The goal is to determine whether the promotion of the festival is sufficient enough, whether there is a progressive development and in particular whether the position of the Czech festival in international competition of other film festivals is strong enough.
Keywords
marketing, marketingové komunikace, propagace, marketingový komunikační mix, média, film, filmový festival, mezinárodní filmový festival
Keywords in English
marketing, marketing communications, advertising, marketing communication mix, media, film, film festival, international film festival.
Length of the covering note
62 s., 1 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné.
Annotation in English
The work engages in the description and evaluation of marketing communications of Karlovy Vary International Film Festival. The theoretical part is to define the basic concepts of both film and marketing communications. The practical part is fully devoted to a detailed analysis of the current status of the festival and its communication and promotion. The goal is to determine whether the promotion of the festival is sufficient enough, whether there is a progressive development and in particular whether the position of the Czech festival in international competition of other film festivals is strong enough.
Keywords
marketing, marketingové komunikace, propagace, marketingový komunikační mix, média, film, filmový festival, mezinárodní filmový festival
Keywords in English
marketing, marketing communications, advertising, marketing communication mix, media, film, film festival, international film festival.
Research Plan
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o možnostech marketingových komunikací v oblasti propagace filmu a filmového umění. Definujte základní pojmy dané oblasti se zaměřením na specifika filmového festivalu.
2. Formulujte cíl bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Zhodnoťte efektivitu užívaných marketingových nástrojů.
4. Na základě výsledků analýzy vyvoďte závěry a zhodnoťte validitu pracovních hypotéz.
5. Stručně shrňte výsledky práce a případně navrhněte možnosti vedoucí ke zlepšení a zefektivnění současné propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary formou konkrétních doporučení či opatření.
Research Plan
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o možnostech marketingových komunikací v oblasti propagace filmu a filmového umění. Definujte základní pojmy dané oblasti se zaměřením na specifika filmového festivalu.
2. Formulujte cíl bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte analýzu marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Zhodnoťte efektivitu užívaných marketingových nástrojů.
4. Na základě výsledků analýzy vyvoďte závěry a zhodnoťte validitu pracovních hypotéz.
5. Stručně shrňte výsledky práce a případně navrhněte možnosti vedoucí ke zlepšení a zefektivnění současné propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary formou konkrétních doporučení či opatření.
Recommended resources
BOSKO, Mark Steven. The Complete Independent Movie Marketing Handbook. First edition, 2003. USA: Michael Wiese Productions. ISBN 978-0-9411-8876-0
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. První vydání, 2008. Praha: Grada Publishing, s.r.o. ISBN 978-80-247-2724-0
KERRIGAN, Finola. Film Marketing. First edition, 2010. Oxford (UK): Elsevier Ltd. ISBN 978-0-7506-8683-9
Recommended resources
BOSKO, Mark Steven. The Complete Independent Movie Marketing Handbook. First edition, 2003. USA: Michael Wiese Productions. ISBN 978-0-9411-8876-0
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. První vydání, 2008. Praha: Grada Publishing, s.r.o. ISBN 978-80-247-2724-0
KERRIGAN, Finola. Film Marketing. First edition, 2010. Oxford (UK): Elsevier Ltd. ISBN 978-0-7506-8683-9