Jako téma bakalářské práce byla zvolena reklamní kampaň na jednorázovou akci ''Večer bojových umění‘‘. Součástí bakalářské práce jsou dvě části, a to teoretická a praktická.
Teoretická část obsahuje rešerši z oblasti reklamy, reklamní kampaně, komunikačního mixu a marketingové komunikace.
V praktické části je řešen postup od zadání reklamní kampaně, komunikační analýzy, stanovení cílů, reklamního rozpočtu až po výběr vhodných médií a stanovení kalkulace reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
As the subject of bachelor thesis I chose advertising campaign on simple action ''Night of Martial Arts‘‘.
Theoretical part contains research from advertising, advertising campaign, communication mix and marketing communication.
Analytical part solves the procedure from assignment of the advertising campaign, communication analysis, setting the goals, advertising budget to selection of the right media and assessment calculation of the advertising campaign.
Jako téma bakalářské práce byla zvolena reklamní kampaň na jednorázovou akci ''Večer bojových umění‘‘. Součástí bakalářské práce jsou dvě části, a to teoretická a praktická.
Teoretická část obsahuje rešerši z oblasti reklamy, reklamní kampaně, komunikačního mixu a marketingové komunikace.
V praktické části je řešen postup od zadání reklamní kampaně, komunikační analýzy, stanovení cílů, reklamního rozpočtu až po výběr vhodných médií a stanovení kalkulace reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
As the subject of bachelor thesis I chose advertising campaign on simple action ''Night of Martial Arts‘‘.
Theoretical part contains research from advertising, advertising campaign, communication mix and marketing communication.
Analytical part solves the procedure from assignment of the advertising campaign, communication analysis, setting the goals, advertising budget to selection of the right media and assessment calculation of the advertising campaign.
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte a přezkoumejte analýzu komunikačního trhu.
Stanovte reklamní cíle korespondující s komunikačními cíli.
Sestavte reklamní rozpočet.
Vyberte média a připravte kreativní zadání.
Sestavte předběžnou kalkulaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte a přezkoumejte analýzu komunikačního trhu.
Stanovte reklamní cíle korespondující s komunikačními cíli.
Sestavte reklamní rozpočet.
Vyberte média a připravte kreativní zadání.
Sestavte předběžnou kalkulaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. Přel. M. Dvořák. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 180 s. ISBN. 80-85603-99-3.
[2] CLOW, E. Kenneth, BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Přel. V. Paulíny. 1. vyd. Brno : Computer Press. 2008. 439 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4I NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : nakladatelství VOX. 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] ŠINDLER, Petr. Event marketing. 1 vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. Přel. M. Dvořák. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 180 s. ISBN. 80-85603-99-3.
[2] CLOW, E. Kenneth, BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Přel. V. Paulíny. 1. vyd. Brno : Computer Press. 2008. 439 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4I NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : nakladatelství VOX. 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] ŠINDLER, Petr. Event marketing. 1 vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Vorlová:
1. Jaký vidíte rozdíl a vztah mezi cílovými zákazníky a trhy?
2. Vzhledem k vašemu popisu komunikace na Facebooku - jaký je rozdíl mezi správcovstvím a inzercí?