Předmětem této bakalářské práce je marketingový výzkum v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu bude především zjistit, jaké jsou možnosti spolupráce policie a veřejnosti ve smyslu community policing, pocit bezpečí a vnímání rizik ze strany občanů, důvěra občanů v policii a jejich informovanost o policejní práci a identifikace konkrétních problému lokality. Ve své práci se v teoretické části zabývám nejprve teoretickými poznatky o potřebách marketingu v neziskovém sektoru a dále potom samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní marketingový výzkum, přesněji na dotazníkové šetření. V závěru práce analyzuji výsledky písmenného šetření a navrhuji řešení zjištěných skutečností.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the marketing research in the nonprofit sector. The main goal of the research is find out, what are the possibilities of the cooperation between the police and the public in sense of community policing, the sense of security and the perception of hazards from the side of citizens, the confidence of the citizens to the police and their awareness about the police work and the identification of factual problems in the locality. In the theoretical part of my work I deal with the theoretical knowledge of the needs of marketing in the non-profit sector and then with the process of marketing research. In the practical part these facts are applied to specific marketing research, more precisely to questionnaire investigation. In the conclusion of work I analyse the results of written investigation and I suggest the solution of the findings.
the nonprofit sector, the marketing research, the questionnaire investigation, the reform of the Police of the Czech Republic, Community policing
Rozsah průvodní práce
73 s., 2 s. tex. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je marketingový výzkum v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu bude především zjistit, jaké jsou možnosti spolupráce policie a veřejnosti ve smyslu community policing, pocit bezpečí a vnímání rizik ze strany občanů, důvěra občanů v policii a jejich informovanost o policejní práci a identifikace konkrétních problému lokality. Ve své práci se v teoretické části zabývám nejprve teoretickými poznatky o potřebách marketingu v neziskovém sektoru a dále potom samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní marketingový výzkum, přesněji na dotazníkové šetření. V závěru práce analyzuji výsledky písmenného šetření a navrhuji řešení zjištěných skutečností.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the marketing research in the nonprofit sector. The main goal of the research is find out, what are the possibilities of the cooperation between the police and the public in sense of community policing, the sense of security and the perception of hazards from the side of citizens, the confidence of the citizens to the police and their awareness about the police work and the identification of factual problems in the locality. In the theoretical part of my work I deal with the theoretical knowledge of the needs of marketing in the non-profit sector and then with the process of marketing research. In the practical part these facts are applied to specific marketing research, more precisely to questionnaire investigation. In the conclusion of work I analyse the results of written investigation and I suggest the solution of the findings.
the nonprofit sector, the marketing research, the questionnaire investigation, the reform of the Police of the Czech Republic, Community policing
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkajících se marketingových průzkumů.
2. Pomocí prostudované literatury vypracujte dotazník a proveďte marketingový výzkum k danému tématu bakalářské práce.
3. Na základě písemného dotazníkového šetření analyzujte výsledky.
4. Vyslovte závěry a doporučte řešení pro Policii České republiky.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkajících se marketingových průzkumů.
2. Pomocí prostudované literatury vypracujte dotazník a proveďte marketingový výzkum k danému tématu bakalářské práce.
3. Na základě písemného dotazníkového šetření analyzujte výsledky.
4. Vyslovte závěry a doporučte řešení pro Policii České republiky.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HANNAGAN, J., TIM. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] MALÝ, V. Marketingový výzkum Teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2008. 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HANNAGAN, J., TIM. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] MALÝ, V. Marketingový výzkum Teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2008. 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Brišová:
Je vztah mezi věkem občana a jeho vztahem k bezpečí?