Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with marketing the new product mix, focusing on promotion. In the theoretical part deals with the theoretical knowledge on the issue. The practical part is characterized by the company as Main Invest is analyzed new product marketing mix, including on a brief analysis of the competitive companies, among which the company intends to enter and offer their product to customers and proposals for effective promotion.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with marketing the new product mix, focusing on promotion. In the theoretical part deals with the theoretical knowledge on the issue. The practical part is characterized by the company as Main Invest is analyzed new product marketing mix, including on a brief analysis of the competitive companies, among which the company intends to enter and offer their product to customers and proposals for effective promotion.
1. Prostudujte literaturu týkající se marketingového mixu a propagace.
2. Zpracujte teoretické poznatky v oblasti dané problematiky.
3. Proveďte analýzu marketingového mixu se zaměřením na propagaci.
4. Na základě analýzy navrhněte vhodné možnosti propagace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se marketingového mixu a propagace.
2. Zpracujte teoretické poznatky v oblasti dané problematiky.
3. Proveďte analýzu marketingového mixu se zaměřením na propagaci.
4. Na základě analýzy navrhněte vhodné možnosti propagace.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha : Management Press, 2004. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marekting management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing. 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] SCHELLMANN, B. a kol. Média - základní pojmy - návrhy - výroba. Praha : Europa-Sobotáles, 2004. 484 s. ISBN 80-86706-06-0.
[4] SCHULTZ, E. Don. Moderní reklama - umění zaujmout. Praha : Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha : Management Press, 2004. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marekting management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing. 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] SCHELLMANN, B. a kol. Média - základní pojmy - návrhy - výroba. Praha : Europa-Sobotáles, 2004. 484 s. ISBN 80-86706-06-0.
[4] SCHULTZ, E. Don. Moderní reklama - umění zaujmout. Praha : Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Vorlová:
Kdo jsou cílové skupiny pro prodej tohoto nového výrobku?
Na základě čeho soudíte, že Vámi navrhované prostředky propagace budou efektivní a jak navrhujete jejich efektivitu měřit?