Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky".
Anotace v angličtině
The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product launch is based on those analyses. Very important part of this project are well-taken promotion and effective forms of addressing potential customers. The evaluation proposal of the "Liquid presents" project is worked up at the close of this bachelor thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, výrobek, zavedení nového výrobku na trh, životní cyklus výrobku, průzkum trhu, segmentace trhu
Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky".
Anotace v angličtině
The main task is to create a project which will widen the current company offer into so-called "Liquid presents", which include wine labels and other spirituous liqueurs, glasses with printing, gift bags and gift items. The primary bases for processing of this bachelor thesis are: SWOT analysis, Porter model of competitive forces and competition in area of the "Liquid presents". The plan of the product launch is based on those analyses. Very important part of this project are well-taken promotion and effective forms of addressing potential customers. The evaluation proposal of the "Liquid presents" project is worked up at the close of this bachelor thesis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, výrobek, zavedení nového výrobku na trh, životní cyklus výrobku, průzkum trhu, segmentace trhu
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se tématu bakalářské práce.
2. Proveďte průzkum konkurence v oblasti nabídky srovnatelných produktů.
3. Navrhněte plán zavedení nového výrobku na trh včetně rozpočtu.
4. S využitím odborné literatury zvolte vhodnou propagaci.
5. Navrhněte formy oslovení potenciálních zákazníků.
6. Vypracujte návrh na vyhodnocení projektu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se tématu bakalářské práce.
2. Proveďte průzkum konkurence v oblasti nabídky srovnatelných produktů.
3. Navrhněte plán zavedení nového výrobku na trh včetně rozpočtu.
4. S využitím odborné literatury zvolte vhodnou propagaci.
5. Navrhněte formy oslovení potenciálních zákazníků.
6. Vypracujte návrh na vyhodnocení projektu.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[2] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, P. Marketing, management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[2] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, P. Marketing, management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Máte informace o testovací fázi Adventního kalendáře? Jaký byl ohlas ze strany VIP klientů na tento nový výrobek?
Komu je určena navrhovaná anketa?